Anunțuri achiziții publice și finanțări nerambursabile 2018

4. Achiziția de ștampile necesare Primăriei municipiului Constanța
data publicării 18.01.2018
documente click pentru descărcarea anunțului
   
denumirea
achiziției

achiziția de ștampile necesare Primăriei municipiului Constanța
Cod CPV: 30192153-8 „Ștampile cu text”

valoare
estimată

7.128,88 lei fără TVA

   
descrierea
achiziției

Primăria municipiului Constanța intenționează să achiziționeze  următoarele ștampile:
Specificații tehnice: 

Ștampilă rotundă cu diametru 25 mm

buc

6

Ștampilă rotundă cu diametru 30 mm

buc

6

Ștampilă ovala cu dimensiunea 45x30 mm

buc

25

Ștampilă dreptunghiulară cu amprenta 75x30 mm

buc

2

Ștampilă dreptunghiulară cu amprenta 55x30 mm

buc

1

Ștampilă dreptunghiulară cu amprenta 70x10 mm

buc

17

Ștampilă triunghiulară cu amprenta 35x35x35 mm

buc

1

Ștampilă dreptunghiulară cu amprenta 70x50 mm

buc

1

Ștampilă dreptunghiulară cu amprenta 38x14 mm

buc

4

Ștampilă dreptunghiulară cu amprenta 50x20 mm

buc

1

Ștampilă dreptunghiulară cu amprenta 45x15 mm

buc

1

Ștampilă dreptunghiulară cu amprenta 55x15 mm

buc

1

Ștampilă dreptunghiulară cu amprenta 65x45 mm

buc

2

Ștampilă dreptunghiulară cu amprenta 60x40 mm cu două datiere incluse în amprentă

buc

24

Ștampile înseriator cu 6 benzi cu cifre de la 0 la 9

buc

9


modalitate desfășurare
condiții
participare

Cu respectarea prezentului anunț 

criterii de
adjudecare

Atribuirea achiziției se va face pe baza criteriului „prețul cel mai scăzut”.
Se solicită oferte de preț în vederea achiziției de ștampile necesare Primăriei municipiului Constanța.
Transportul produselor până la sediul beneficiarului va fi inclus în preț.

   
termen limită primire oferte 23.01.2018 
ofertant câștigător  
valoare atribuită
data atribuirii
observații  
informații suplimentare

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform specificațiilor tehnice pe adresa de e-mail: raluca.tifu@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51.

   

3. Achiziție serviciul de telefonie fixă și transmisie date prin fax
data
publicării
12.01.2018
documente click pentru descărcarea anunțului
click pentru descărcarea caietului de sarcini
   
denumirea
achiziției

Serviciul de telefonie fixă și transmisie date prin faX

Cod CPV: 64210000-1

 

valoare
estimată

Valoarea estimată pentru achiziția serviciului de telefonie fixă și transmisie date prin fax este de:
- valoarea estimată lunară 3.500 lei fără TVA x 12 luni = 42.000 lei an fără TVA x 2 ani = 84.000 lei fără TVA

   
descrierea
achiziției
Primăria municipiului Constanța intenționează  să achiziționeze  serviciul de telefonie fixă și transmisie date prin fax conform caietului de sarcini nr. 140717/02.11.2017 (atașat în secțiunea documente)
modalitate desfășurare

Cu respectarea prezentului anunț și a caietului de sarcini nr. 140717/02.11.2017 (atașat în secțiunea documente)

condiții
participare

Cu respectarea prezentului anunț și a caietului de sarcini nr. 140717/02.11.2017 (atașat în secțiunea documente) 

criterii de
adjudecare

Atribuirea achiziției se va face pe baza criteriului „prețul cel mai scăzut”.

   
termen limită primire oferte 18.01.2018 
ofertant câștigător  
valoare atribuită
data atribuirii
observații  
informații suplimentare

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform caietului de sarcini nr. 140717/02.11.2017 pe adresa de e-mail: alexandru.taranu@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51. Caietul de sarcini nr. 140717/02.11.2017 poate fi descărcat din secțiunea documente.

   

2. Achiziție ”Poliță de asigurare facultativă CASCO pentru 4 autoturisme Skoda Octavia Smart 1,0 TSI DSG”
data
publicării
11.01.2018
documente click pentru descărcarea anunțului
click pentru vizualizarea cărții de identitate a vehiculului
   
denumirea
achiziției

Poliță de asigurare facultativă CASCO pentru 4 autoturisme Skoda Octavia Smart 1,0 TSI DSG

Cod CPV: 66514110 - Servicii de asigurare a autovehiculelor

valoare
estimată

2.668,74 lei pentru 1 autoturism, respectiv 10.674,96 lei pentru 4 autoturisme (societăţile de asigurări nu sunt plătitoare de TVA)

   
descrierea
achiziției
 

Poliță de asigurare facultativă CASCO pe o perioadă de 12 luni, cu franciză 0 și plata integrală.   

modalitate desfășurare Se solicită ofertă de preț, conform specificațiilor autoturismului din cartea de identitate a vehiculului nr. N118552, atașat în secțiunea documente. Valoarea bunului de nou: 69.320,46 lei fără TVA.
condiții
participare

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform specificațiilor autoturismului din cartea de identitate a vehiculului nr. N118552 pe adresa de e-mail: doinita.enache@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51

criterii de
adjudecare
prețul cel mai scăzut

   
termen limită primire oferte 15.01.2018 
ofertant câștigător  
valoare atribuită
data atribuirii
observații  
informații suplimentare

se pot obține la telefon 0241-485807 sau pe e-mail la adresa: doinita.enache@primaria-constanta.ro

   

1. Achiziție ”Poliță de asigurare obligatorie RCA pentru 4 autoturisme Skoda Octavia Smart 1,0 TSI DSG”
data
publicării
11.01.2018
documente click pentru descărcarea anunțului
click pentru vizualizarea cărții de identitate a vehiculului
   
denumirea
achiziției

Poliță de asigurare obligatorie RCA pentru 4 autoturisme Skoda Octavia Smart 1,0 TSI DSG

Cod CPV: 66516100 - Servicii de asigurare de răspundere civilă auto

valoare
estimată

833,64 lei pentru 1 autoturism, respectiv 3.334,56 lei pentru 4 autoturisme (societăţile de asigurări nu sunt plătitoare de TVA)

   
descrierea
achiziției
 

Poliță de asigurare obligatorie RCA pentru 4 autoturisme Skoda Octavia Smart 1,0 TSI DSG pe o perioadă de 12 luni

modalitate desfășurare Se solicită ofertă de preț, conform specificațiilor autoturismului din cartea de identitate a vehiculului nr. N118552, atașat în secțiunea documente. Valoarea bunului de nou: 69.320,46 lei fără TVA.
condiții
participare

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform specificațiilor autoturismului din cartea de identitate a vehiculului nr. N118552 pe adresa de e-mail: doinita.enache@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51

criterii de
adjudecare
prețul cel mai scăzut

   
termen limită primire oferte 15.01.2018 
ofertant câștigător  
valoare atribuită
data atribuirii
observații  
informații suplimentare

se pot obține la telefon 0241-485807 sau pe e-mail la adresa: doinita.enache@primaria-constanta.ro