Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1026903 - Servicii de mentenanță a sistemelor de detecție, semnalizare și alarmare în caz de incendiu

luni, 30 iulie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Servicii de mentenanță a sistemelor de detecție, semnalizare și alarmare în caz de incendiu;

CPV și denumire: 50610000-4 - Servicii de reparare și de întreținere a echipamentului de securitate (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de Servicii de mentenanță a sistemelor de detecție, semnalizare și alarmare în caz de incendiu, conform caietului de sarcini atașat prezentului anunț. Valoarea estimată pentru serviciile necesare până la data de 31.12.2018 este de 3.380 lei fără TVA , valoare în funcție de care se vor elabora și evalua ofertele, iar valoarea de 3.380 lei fără TVA reprezintă posibila prelungire pe încă 4 luni în limita fondurilor disponibile. Valoarea totală maximă estimată a contractului, până la 31.12.2018 este de 3.380 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 3.380,00 RON 

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la data de 31.12.2018. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub formă de centralizator de prețuri, după modelul atașat conform listei atașate prezentului anunț; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Se va prezenta o ofertă tehnică conform caietului de sarcini. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale. Oferta depusă trebuie să includă toate locațiile specificate cât și cerințele minim solicitate.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  03.08.2018 14:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până la data de 03.08.2018, orele: 14.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus.


Caiet de sarcini

Formulare ofertă

Formular ofertă - 59-60-164-167


Atribuit către: JUNIOR GRUP SRL;
Valoare: 2.450,00 lei fără TVA