Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1231135 - achiziție de lămpi de lămpi germicide

joi, 5 august 2021

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de lămpi de lămpi germicide UV-C 2 x 55 W, conform specificațiilor din caietul de sarcini atașat. Valoarea estimata totala este de 18.000 lei fără TVA, din care: pentru Serviciul de medicina școlară 9.000 lei fără TVA, pentru Adăpostul Sfânta Filofteia 3.000 lei fără TVA, Direcția administrare creșe 5.250 lei fără TVA si pentru Serviciul Autoritate Tutelara 750 lei fără TVA.

CPV și denumire:  31515000-9 - Lampi cu ultraviolete (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de lămpi de lămpi germicide UV-C 2 x 55 W, conform specificațiilor din caietul de sarcini atașat. Valoarea estimata totala este de 18.000 lei fără TVA, din care: pentru Serviciul de medicina școlară 9.000 lei fără TVA, pentru Adăpostul Sfânta Filofteia 3.000 lei fără TVA, Direcția administrare creșe 5.250 lei fără TVA si pentru Serviciul Autoritate Tutelara 750 lei fără TVA. 

Valoare estimata: 18.000,00  RON 

Condiții referitoare la contract: Contractul se va încheia ulterior atribuirii. Oferta tehnica se va prezenta cu descrierea detaliata a modului de îndeplinire a cerințelor si specificațiilor tehnice ale produsului, așa cum sunt solicitate in caietul de sarcini. Oferta financiara va fi prezentata in preturi unitare lei fără TVA (format cu doua zecimale) sub forma de centralizator de preturi, după modelul atașat, iar valoarea totala va fi exprimata in lei cu TVA menționată distinct (format cu doua zecimale) si va fi întocmită conform formularului de oferta atașat. Oferta va avea o valabilitate de 90 zile. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI si protecția mediului si este răspunzător de exactitatea si legalitatea datelor înscrise in situațiile de plata si in facturi, obligându-se sa restituie sumele încasate necuvenit. Transportul produselor cade in sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului. Furnizorul va livra produsele la sediul beneficiarului de pe raza municipiului Constanta, conform comenzii ferme transmise de acesta. 

Condiții de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizați in acest sens, in condițiile legii; vor face dovada neîncadrării in cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesitații autorității contractante. 

Termen limită primire oferte: 12.08.2021 15:00 

Informații suplimentare: Ofertele se vor transmite pana la data de 12.08.2021, ora 15:00 la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro sau, in plic închis, la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, relații cu publicul si evaluare inițială.

Formular ofertă și centralizator

Modele declarații

Caiet de sarcini