Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț de participare prin procedură simplificată proprie - Servicii medicale de medicină generală

miercuri, 10 noiembrie 2021

Inapoi

A.“Direcția generală de asistență socială Constanța, cu sediul în Str. Unirii nr. 104, tel. 0341/180102, organizează în data de 11.11.2021, ora 10:00, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect “Servicii medicale de medicină generală”.

Durata contractului: maxim 2 luni, până la 31.12.2021, cu posibilitatea prelungirii pentru 4 luni (ianuare-aprilie 2022), in limita disponibilitatii fondurilor bugetare.

Valoarea estimată maximă: 4.800 lei fără TVA (până la 31.12.2021, maxim 2 luni), valoarea estimata pentru posibila prelungire (ianuarie-aprilie 2022) fiind de maxim 9.600 lei fara TVA.

CONDIŢII DE PARTICIPARE - conform fișei de date a achiziției:

Ofertanţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţiile de participare :

B. Condiții de participare

B.1. Situația personală a ofertanților, inclusiv cerințele referitoare la înscrierea în Registrul Comerțului sau al profesiei.

B.1.1. a) Situația personală a ofertantului
Cerința 1: Ofertanții nu trebuie să se regăsească in situațiile prevăzute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.
Modalitatea de îndeplinire: Completare si prezentare în original a unei declarații privind neîncadrarea in situațiile prevăzute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016.
Cerința 2: neincadrarea in dispozitiile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.
Ofertanții vor prezenta declarația privind neîncadrarea în dispozițiile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Poptile Monica - director general, Bărbatu Andrada - director executiv, Mădularu Anca Claudia - sef birou, Nistorescu Monica - director, Duzinschi Dana – Sef Serviciu, Cociu Corina - consilier juridic, Florea Georgiana - consilier achizitii, Dobrin Marius - consilier achizitii.
Modalitate de îndeplinire: completare si prezentare în original a formularului atasat anuntului publicitar. Se va prezenta Declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 60.

B.1.2. b) Capacitatea de exercitare a activității profesionale
Informații si formalități necesare pentru evaluarea respectării cerinței menționate.
Cerința: ofertanții vor face dovada contractului incheiat cu CJAS (pentru medicina generala)
Modalitatea de îndeplinire: Prezentarea contractului incheiat cu CJAS.
NOTA: Documentele se prezintă în original/copie lizibilă semnată de ofertant cu mențiunea ,,conform cu originalul”.

C. PROPUNEREA TEHNICĂ

Propunerea tehnică va respecta în totalitate cerințele anexei la anunt.
Oferta tehnica trebuie intocmita astfel incat procesul de evaluare a informatiilor pe care le contine sa permita identificarea facila a corespondentei cu specificatiile solicitate.
Ofertanții au obligația de a indica în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acesteia au ținut cont de obligațiile referitoare la condițiile de muncă și protecția muncii, protecția mediului conform: Legea privind securitatea și sănătatea în muncă nr.319/2006, HG nr.1091/2006 cerințe minime de securitate și sănătate pentru locul de muncă, O.G. nr.195/2005 privind protecția mediului modificată și completată și a Legii nr. 307/ 2006 privind apărarea împotriva incendiilor. Site-uri internet guvernamentale de unde se pot obține informații privind: Legislația fiscală: www.mfinante.ro; Legislația în domeniul protecției mediului: www.gnm.ro; Protecția muncii și condiții de muncă: www.inspectmun.ro.

D. PROPUNEREA FINANCIARĂ

Ofertantul trebuie să prezinte propunerea financiara conform solicitărilor din anunt.
Ofertantul va elabora propunerea financiară având in vedere serviciile medicale necesare până la 31.12.2021, completând în acest scop formularele 5 și 6 din secțiunea Modele formulare.
Toate tarifele vor fi exprimate in lei fara TVA, care se va evidentia distinct.
Trebuie specificat daca vreun serviciu este scutit de TVA.
Clauzele contractuale obligatorii vor fi asumate, semnate si stampilate pe fiecare pagina.

E. ALTE INFORMATII

Garanţia de participare:

Garantia de participare este în valoare de: 48 lei, iar perioada de valabilitate a acesteia este de 60 de zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.

Modul de constituire:
1. virament bancar, pentru o perioada de valabilitate de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor si se va depune in contul IBAN RO89TREZ2315006XXX026717 deschis la Trezoreria municipiului Constanta, cod fiscal 35804563;
2. depunerea sumei la casieria unitătii.
Autoritatea contractantă are obligaţia de a reţine garanţia de participare atunci când ofertantul se află în oricare dintre următoarele situaţii:
a) îşi retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia;
b) Oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica;
c) oferta sa fiind stabilită câştigătoare, refuză să semneze contractul de achiziţie publică în perioada de valabilitate a ofertei.

Nota: Dovada constituirii garanţiei de participare va însoţi oferta, neintroducându-se în plicul exterior. În orice situatie, dovada constituirii garanţiei de participare trebuie să fie prezentată cel mai târziu la data şi ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.

F. MODUL DE PREZENTARE A OFERTEI

Limba de redactare a ofertei: limba română.
Documentele care au fost emise într-o limbă straină vor fi traduse legalizat în limba română de traducător autorizat.
Durata contractului: maxim 2 luni, până la 31.12.2021, cu posibilitatea prelungirii pentru 4 luni, în limita disponibilitătii fondurilor bugetare.
Perioada de valabilitate a garanţiei pentru participare: 60 de zile (de la data depunerii ofertelor).
Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 de zile.

Transmiterea ofertelor: prin postă sau depunere a plicului închis la adresa autoritații contractante din Str. Unirii nr. 104, Constanța, birou 1 - Informatizare, registratură, relatii cu publicul si evaluare initiala.
Nota: Riscurile transmiterii ofertei prin postă, inclusiv forța majoră, cad în sarcina ofertantului.
Ofertele depuse la o altă adresă a autorității contractante decât cea stabilită în documentația de atribuire, sau după expirarea datei limită, se consideră oferte întârziate și se returnează nedeschise.

Mod de prezentare:
Oferta se va elabora și depune, în original. Ofertantul are obligația de a numerota și semna fiecare pagina a ofertei (documentele de calificare, propunerea tehnică, propunerea financiară), precum și de a anexa un opis al documentelor prezentate, pentru fiecare plic.

Sigilarea și marcarea ofertei:
Documentele de calificare, propunerea tehnică și propunerea financiară se vor introduce în plicuri distincte, marcate corespunzător “DOCUMENTE DE CALIFICARE”, “PROPUNERE TEHNICA”, “PROPUNERE FINANCIARA”, și cu menționarea denumirii și adresei ofertantului; plicurile vor fi introduse apoi într-un plic exterior, închis corespunzător și netransparent. Plicul exterior trebuie sa fie marcat cu adresa autorității contractante, denumirea achiziției și cu inscripția “A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE 17.11.2021, ora 10:00. ”.
Oferta va fi însoțită de următoarele documente:
1. Scrisoarea de înaintare: Ofertantul va trebui să prezinte scrisoarea de înaintare în conformitate cu modelul anexat;
2. Împuternicirea scrisă, prin care reprezentantul împuternicit, în scris, este autorizat să angajeze ofertantul în procedura pentru atribuirea contractului de achiziție publică; (împuternicirea va fi însoțită de copia dupa actul de identitate al persoanei imputernicite);
3. Garanția de participare (dovada constituirii acesteia, în cuantumul prevazut în documentatie).
Scrisoarea de înaintare, Împuternicirea, Garantia de participare vor însoți oferta neintroducându-se în plicul exterior.
Plicul  exterior  se  va  înregistra  și  depune  la  sediul autoritații contractante din Str. Unirii nr. 104, Constanța, camera 1 - Informatizare, Registratură si Relatii cu publicul.
Termen limită de primire oferte: 16.11.2021, ora: 16:00.

G . Deschiderea şi evaluarea ofertelor
Ofertele se vor deschide in data de 17.11.2021, ora 10:00, la sediul autoritații contractante din Str. Unirii nr. 104, Constanța.
Oferta elaborată va respecta în totalitate cerinţele din cuprinsul fișei de date, anexa cuprinzând specificațiile.
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este: prețul cel mai scăzut pentru ofertele corespunzătoare cerințelor specificate.


Formulare

Fisa de date

ANEXA

Proiect contract