Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1288349 - Achizitia serviciului de interventie si mentenanta centrala termica la Caminul pentru persoane varstnice

vineri, 29 aprilie 2022

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract:  Achizitia serviciului de interventie si mentenanta centrala termica la Caminul pentru persoane varstnice

CPV și denumire: 45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul achizitiei il reprezinta serviciul de interventie si mentenanta la centrala termica la Caminul pentru persoane varstnice. Valoarea estimata a achizitiei pentru necesarul pana la 31.12.2022 este de 12.312,00 lei fara TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii pentru maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2023), in limita disponibilitatii fondurilor bugetare avand valoarea de 6.156,00 lei fara TVA. Caracteristicile tehnice ce trebuiesc indeplinite sunt urmatoarele : Verificari si probe pentru buna functionare a echipamentelor, lunar ; Remedierea defectelor semnalate de beneficiar ; Inlocuirea pieselor defecte contra cost ; Intervetii asigurate inclusiv in zilele de sambata,duminica si in zilele de sarbatori legale; Furnizarea pieselor de schimb intr-un interval de timp cat mai scurt; Prioritate in programarea interventiilor.

Valoare estimata: 12.312,00  - 18.468,00  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia pentru perioada mai-decembrie 2022. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pentru o perioada de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2023), in limita existentei disponibilitatii financiare. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Valabilitatea ofertei va fi de 120 de zile. Nu se accepta oferte partiale. Oferta va fi prezentata in preturi unitare fara TVA si la valoarea totala cu TVA, care va fi evidentiata distinct si se va depune completand formularele atasate prezentului anunt (formular de oferta si centralizator de preturi). Ofertantii vor prezenta caracteristicile tehnice care vor respecta cerintele prevazute in formularul de oferta si anunt.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164,165,167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Data limita depunere oferta: 04.05.2022 16:00

Informații suplimentare:  Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana in data de 04.05.2022, ora 16.00.


Declarații

Formular de ofertă și centralizator prețuri


Atribuit catre SC FUTURE LINE INSTAL SRL , 8.618,75 lei fara TVA.