Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1094223 - Achiziția serviciului de supraveghere lucrări de reparații pentru cabinetele medicale școlare de medicină generală din rețeaua de medicină a municipiului Constanța

joi, 25 iulie 2019

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract:   Achiziția serviciului de supraveghere lucrări de reparații pentru cabinetele medicale școlare de medicină generală din rețeaua de medicină a municipiului Constanța

CPV și denumire: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)

Descriere contract: Achizitia serviciului de supraveghere lucrari de reparatii pentru cabinetele medicale scolare de medicina generala din reteaua de medicina a municipiului Constanta, conform cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Se ataseaza si caietul de sarcini pentru lucrarile de reparatii de la cabinetele medicale scolare de medicina generala, lucrari pentru achizitia carora s-a publicat anuntul SCN1045686. Valoarea maxima estimata a achizitiei serviciului este de 15.887,40 lei fara TVA.

Valoarea estimată fără TVA:  15.887,40  RON

Condiții referitoare la contract:  Prestarea serviciului se va realiza dupa ce a fost dat ordinul de incepere a lucrarilor. Oferta financiara se va prezenta in preturi unitare (lei fara TVA, format cu doua zecimale), prezentate sub forma de centralizator, dupa modelul atasat; valoarea totala va fi exprimata in lei (format cu doua zecimale), cu TVA mentionata distinct si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 120 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii (autorizatie/atestat sau alte documente doveditoare in acest sens); vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertantii vor prezenta propunere tehnica in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini.

Criterii atribuire:  Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului ce a prezentat oferta conforma necesitatii si cerintelor autoritatii contractante si a carui oferta financiara are pretul cel mai scazut

Termen limită primire oferte:  31.07.2019 16:00

Informații suplimentare: Ofertele se vor transmite pana în data de 31.07.2019, ora 16:00 la adresa de email achizitii@spas-ct.ro sau, în plic închis, la sediul DGAS Constanța din Str. Unirii nr. 104, biroul 1 -Informatizare, registratură, relații cu publicul și evaluare inițială.

Caiet de sarcini lucrări cabinete

Declarații

Formular + centralizator

Caiet sarcini dirigenție lucrări cabinete medicale școlare

Rezultat atribuire

SC SIMBOL EXPERT SRL - 15.800 LEI FARA TVA