Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1030888 - Serviciul de leasing operațional pentru un autoturism 4x4 necesar Serviciului public de asistență socială

joi, 23 august 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Serviciul de leasing operațional pentru un autoturism 4x4 necesar Serviciului public de asistență socială;

CPV și denumire: 66114000-2 - Servicii de leasing financiar (Rev.2)

Descriere contract: Contractul se va încheia pentru o durata de 48 de luni. Valoarea estimată pentru Serviciul de leasing operațional pentru un autoturism 4x4 necesar Serviciului public de asistență socială pentru o durată de 48 de luni este de 18.102,36 euro fără TVA. Obiectul contractului îl reprezintă achiziția serviciului de leasing operațional pentru un autoturism 4x4 necesar Serviciului public de asistență socială, conform caietului de sarcini atașat prezentului anunț.

Valoarea estimată fără TVA: 18.102,36 EUR

Condiții referitoare la contract:  Serviciile se vor presta după data atribuirii în SEAP. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub formă de centralizator de prețuri, după modelul atașat conform caietului de sarcini; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Va fi prezentată o ofertă tehnică ce va respecta cerințele minime din caietul de sarcini. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat, conform caietului de sarcini. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii, vor face totodată dovada experientei similare de minim 18.102,36 euro fără TVA, prin prezentarea de contracte, la nivelul minim de un contract, maxim trei, procese verbale de recepție, orice alte documente constatatoare, după caz, precum și vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Operatorului care a prezentat oferta câștigătoare i se va solicita prezentarea certificatului de atestare fiscală privind plata obligațiilor către bugetul general consolidat de stat, eliberat de ANAF, precum și a certificatului de atestare fiscală privind plata obligațiilor restante către bugetul local, din care să reiasă lipsa datoriilor restante la momentul prezentării. Nu se accepta oferte alternative sau parțiale. Oferta depusă trebuie să respecte cerințele minim solicitate din caietul de sarcini.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  29.08.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până la data de 29.08.2018, orele: 16.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus.


Caiet de sarcini

Formulare ofertă

Formular ofertă - 59-60-164-167