Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1020244 - Serviciul de consultanță și asistență în vederea implementării Regulamentului (UE) european de protecție a datelor cu caracter personal

luni, 25 iunie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Serviciul de consultanță și asistență în vederea implementării Regulamentului (UE) european de protecție a datelor cu caracter personal;

CPV și denumire: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta în management (Rev.2)

Descriere contract: Contractul se va încheia până la data de 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungirea pe încă 4 luni în limita fondurilor bugetare. Valoarea estimată pentru Serviciul de consultanță și asistență în vederea implementării Regulamentului (UE) european de protecție a datelor cu caracter personal este de 72.581 lei fără TVA. Obiectul contractului îl reprezintă achiziția serviciului de consultanță și asistență în vederea implementării Regulamentului (UE) european de protecție a datelor cu caracter personal, conform caietului de sarcini atașat prezentului anunț. Valoarea totală maximă estimată a contractului până la data de 31.12.2018 este de 72.581 lei fără TVA, valoare în funcție de care se vor elabora și evalua ofertele, iar valoarea maximă estimată de 11.926,02 lei fără TVA reprezintă posibila prelungire pe încă 4 luni în limita fondurilor disponibile.

Valoarea estimată fără TVA: 72.581,00 RON 

Condiții referitoare la contract:  Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub formă de centralizator de prețuri, după modelul atașat conform caietului de sarcini; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat, conform caietului de sarcini. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau parțiale. Oferta depusă trebuie să respecte cerințele minim solicitate din caietul de sarcini.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  02.07.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până la data de 02.07.2018, orele: 16.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus.


Caiet de sarcini

Formulare

Formular ofertă - 59-60-164-167


Atribuit către: SC PROFESSIONALS BUSINESS KNOWLEDGE SRL;
Valoare: 37.000,00 lei fără TVA