Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul 84393 - Achiziție de servicii de prelucrare date pentru emiterea referatelor și dispozițiilor

luni, 3 aprilie 2017

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumirea achiziție: Achiziție de servicii de prelucrare date pentru emiterea referatelor și dispozițiilor, necesare SPAS Constanța;

CPV: 72312100-6 - Servicii de pregătire de date (Rev.2)

Descrierea contractului: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de servicii de prelucrare date pentru emiterea referatelor și dispozițiilor, necesare SPAS Constanța, conform cerințelor specificate în caietul de sarcini atașat;

Valoarea estimata fără TVA: 9270.00 RON;

Condiții contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP; oferta se va prezenta în lei, fără TVA, cu TVA menționat distinct, va avea o valabilitate de 60 zile și va fi postată în catalogul electronic SEAP;

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie operatori de date cu caracter personal și să fie înregistrați în SEAP; vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; totodată, se va face dovada deținerii avizelor și autorizațiilor de funcționare, precum și a neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la art. 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. La depunerea ofertei, operatorii economici trebuie să își asume responsabilitatea prestării serviciilor în conformitate cu prevederile din caietul de sarcini, precum și respectarea confidențialității datelor;

Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului având ca obiect prestarea de servicii de prelucrare date pentru emiterea referatelor și dispozițiilor necesare SPAS îl reprezintă "prețul cel mai scăzut", cerințele impuse prin caietul de sarcini fiind considerate cerințe minimale și obligatorii pentru ofertă;

Termen limita primire oferte: 07.04.2017;

Informații suplimentare: Documentația de atribuire poate fi vizualizată accesând:

1. Caiet de sarcini, model referat și dispoziție, model fișier excel;
2. Formulare oferte.

Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro; eventuale clarificări sau informații suplimentare pot fi solicitate autorității contractante până în data de 06.04.2017, la adresa de e-mail mai sus menționată.

Atribuit către: SC BFS SRL;
Valoare: 7.890 lei fără TVA.