Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:
    • Selecteaza tipul:

Detalii Ştire

Primăria municipiului Constanța eficientizează etapa de primire a documentațiilor de urbanism

joi, 15 aprilie 2021

Inapoi
CIC

Pentru a veni în sprijinul constănțenilor și, totodată, pentru a reduce numărul de dosare incomplete care ajung pe masa inspectorilor din cadrul Direcției Urbanism, Primăria Municipiului Constanța va mări numărul ghișeelor care preiau solicitările adresate acestei direcții de la Centrul de Informare Cetățeni (CIC) din City Park Mall, înființând ghișee de specialitate.

Astfel, începând de luni, prin rotație, în zilele de luni, miercuri și vineri, în intervalul orar 09:00 - 16:00, 3 angajați ai Direcției Urbanism se vor afla la CIC pentru a eficientiza etapa de primire a documentelor pentru obținerea certificatelor de urbanism și pentru autorizarea lucrărilor de construire/desființare și pentru a reduce până la zero numărul de dosare care anterior erau înregistrate chiar dacă nu conțineau toate documentele necesare.  

Inspectorii vor verifica dacă dosarele depuse sunt complete și le vor înregistra doar pe acelea care conțin toate actele necesare pentru eliberarea actelor administrative, respectiv Certificat de urbanism și Autorizație de construire/desființare solicitate, așa cum este prevăzut în anexele privind conținutul documentațiilor.

Documentele necesare pot fi consultate pe site-ul Primăriei Constanța accesând secțiunea De interes public/Formulare tip: http://primaria-constanta.ro/primarie/relatii-cu-publicul/acte-necesare-pentru-diferite-tipuri-de-solicitari.  

Programul de restituire a documentelor rămâne neschimbat:

- marți între 09:00 și 16:00;

- joi între 09:00 și 18:00.