Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:
    • Selecteaza tipul:

Detalii Ştire

Autorizarea branșării la rețelele de utilitate publică se face de către SC Confort Urban SRL

marți, 18 februarie 2020

Inapoi
bransamente

Vești bune pentru persoanele care intenționează să-și branșeze clădirile la rețelele de utilitate publică. Primăria Municipiului Constanța, prin SC Confort Urban SRL, a inițiat o nouă procedură de autorizare pentru lucrările de racord/branșament executate pe domeniul public la infrastructura tehnico-edilitară existentă pe raza municipiului Constanța. Începând de luna aceasta toate lucrările de racord/branșament care se desfășoară pe domeniul public vor fi autorizate doar de către administratorul drumului public – SC Confort Urban SRL (strada Vârful cu Dor nr. 10) – în baza unei cereri și a mult mai puține documente decât erau solicitate până în prezent:

• Aviz tehnic de racordare, plan de amplasare în zonă și plan de situație vizat de către furnizorul de utilități la care se dorește realizarea branșamentului/racordului;

• Dovada deținerii imobilului unde se va executa branșamentul/racordul (extras de carte funciară/act de proprietate etc. - copie simpla semnată conform cu originalul de către beneficiar/investitor);

• Aviz administrator/ deținător rețea:

- Gaze naturale (Distrigaz-Sud Retele );

- Electricitate (E-Dobrogea Distribuție SA);

- Apă/Canal (RAJA SA).

Notă: În cazul în care branșamentul/racordul se face la una din rețelele mai sus menționate, nu mai este necesară emiterea unui nou aviz.

• Formular „Aviz tehnic de spargere” - completat cu datele beneficiarului, tipul lucrării tehnico-edilitare și societății ce execută lucrarea de bază (conform anexei nr. 3 din HCL 189/2017), însușit de către executantul lucrării de bază - 2 exemplare;

• Formular „Convenție de calitate și garanție” - completată cu datele societății ce execută lucrarea de bază (conform anexei nr. 4 conform HCL 189/2017), însușit de către executantul lucrării de bază - 2 exemplare;

• Memoriu tehnic justificativ avizat de un verificator autorizat;

• Plan de încadrare în zonă (scara 1/2000) avizat de un verificator autorizat;

• Plan de situație (scara 1/200, 1/500) avizat de un verificator autorizat;

• Detaliu de refacere (conform HCL 189/2017);

• Angajamentul refacerii domeniului public (contract de refacere cu o societate specializată conform HCL 189/2017 etc.);

• Dovada achitării taxei de autorizare.

Odată cu implementarea noii proceduri au fost reduse numărul de acte, costurile alocate pentru obținerea avizelor și timpul necesar pentru emiterea autorizației.