Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1356642 - Achizitia serviciilor de RSVTI

luni, 10 aprilie 2023

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Servicii

Denumire contract: Achizitia serviciilor de RSVTI

CPV și denumire: 71630000-3 - Servicii de inspectie si testaretehnica (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul achizitiei il reprezinta achizitia serviciului de responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor, denumit RSVTI, pentru urmatoarele instaltii/echipamente: un ascensor persoane/marfuri cu sarcina maxima 800kg; un ascensor persoane cu sarcina maxima 320kg; centrala pe gaz, cu 3 cazane( 1 cazan = 200kw); platforma ridicatoare pentru persoane cu deficit locomotor cusarcina maxima de 400kg. Valoarea estimata a achizitiei pentru necesarul pana la 31.12.2023 este de 3.332,56 lei fara TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii pentru maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2024), in limita disponibilitatii fondurilor bugetare avand valoarea de1.666,28 lei fara TVA.

Valoare estimata: 3.332,56 - 4.998,84 RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la data de 31.12.2023 , cu posibilitatea prelungirii pe inca 4 luni in limita fondurilor bugetare disponibile . Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA, sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat conform listei atasate prezentului anunt; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 120 zile. Oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP daca este cazul ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui oferta indeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante.Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.

Conditii de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat in conformitate cu obligatiile specifice atasate prezentului anunt.Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale.

Criterii de atribuire: Criteriul de ajudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Informatii suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana in data de 18.04.2023 ora 13.00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de email mentionata mai sus.

Formular ofertă și centralizator

Formular oferta

Obligatii Operator

Casanda Service Consulting - 3.080 lei fara TVA;