Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1165234 - Achiziția sistemului de detectare, semnalizare și alarmare la incendiu, cu montaj inclus pentru obiectivul "Centrul pentru persoane fără adăpost Sfânta Filofteia"

marți, 25 august 2020

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Achizitia sistemului de detectare, semnalizare si alarmare la incendiu, cu montaj inclus pentru obiectivul "Centrul pentru persoane fara adapost Sfanta Filofteia"

CPV și denumire:  31625200-5 - Sisteme de alarma de incendiu (Rev.2)

Descriere contract:  Achizitia sistemului de detectare , semnalizare si alarmare la incendiu, cu montaj inclus pentru obiectivul "Centrul pentru persoane fara adapost Sfanta Filofteia", conform specificatiilor din caietul de sarcini atasat.

Valoarea estimată fără TVA: 62.753,26  RON

Condiții referitoare la contract: Ofertele tehnica si financiara se vor prezenta conform cerintelor din caietul de sarcini. Oferta financiara va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale) sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat si cu respectarea cerintelor din specificatiile tehnice; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct (format cu doua zecimale) si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului.

Condiții de participare: Ofertantii vor face dovada experientei similare, la nivelul a unui contract sau mai multe contracte, in valoare cumulata de minim 60.000 lei fara TVA, prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens (contracte, documente constatatoare, procese verbale, etc); vor face totodata si dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la art. 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 si vor prezenta certificatele constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si operatorii sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii. Operatorului care a prezentat oferta castigatoare i se va solicita prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, eliberat de ANAF, precum si a certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor restante catre bugetul local, din care sa reiasa lipsa datoriilor restante la momentul prezentarii.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului a carui oferta are pretul cel mai scazut, raportat la valoarea totala a ofertei si care este conforma necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 07.09.2020 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana in data de 07.09.2020 ora 16.00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de email mentionata mai sus.

Centralizator și formular ofertă

Modele declarații

Caiet de sarcini

Răspuns - clarificări

Rezultat atribuire:

SC RIMOLDO CONSULTING GROUP SRL - 61.869,69 LEI FARA TVA