Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1104658 - Achiziție kit rampă de acces cu montaj inclus în vederea transformării în varianta SH accesibil scaunelor rulante a unui autovehicul din dotarea Direcției generale de asistență socială

marți, 24 septembrie 2019

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Achiziție kit rampă de acces cu montaj inclus în vederea transformării în varianta SH accesibil scaunelor rulante a unui autovehicul din dotarea Direcției generale de asistență socială

CPV și denumire: 34953000-2 - Rampe de acces (Rev.2)

Descriere contract: Achizitie kit rampa de acces cu montaj inclus in vederea transformarii in varianta SH accesibil scaunelor rulante a unui autovehicul din dotarea Directiei generale de asistenta sociala, astfel: rampa de acces din aluminiu cu suprafata antiderapanta, pliabila in interior cu blocare in doua pozitii, vertical si orizontal, cu inaltimea de intrare 1400 mm, inaltimea interioara 1450 mm, latime rampa in interior 810 mm, lungime rampa in interior 1550 mm; sistem de siguranta si confort cu sprijin locmbar si cervical, fixat de sasiu cu intarituri; fixare fotoliu rulant in patru puncte cu doua centuri de siguranta retractabile in partea din fata si doua centuri cu tensionare in partea din spate; adaptare sistem electric pentru blocare/deblocare centuri de siguranta fata pentru fotoliul rulant, astfel incat centurile se deblocheaza doar in situatia in care rampa este asezata pe sol; centuri de siguranta in trei puncte pentru persoana transportata in fotoliul rulant; inlocuire kit suspensie - suspensie ranforsata si adaptata la incarcarea vehiculului ; modificare traseu esapament; scut metalic de protectie pentru rezervor; inscriptionare exterioara; kit reparatie pana cauciuc; omologare RAR ca vehicul special M1 SH.

Valoarea estimată fără TVA: 45.635,76  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia ulterior atribuirii si va fi valabil pana la indeplinirea tuturor obligatiilor contractuale asumate de parti. Se va transmite oferta tehnica, respectiv oferta financiara (formular de oferta si centralizator). Oferta financiara se va intocmi in lei fara TVA (format cu doua zecimale), cu TVA mentionat distinct. Oferta va avea valabilitate de 60 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5%din valoarea totala a contractului, fara TVA.

Condiții de participare:  Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertele prezentate trebuie sa se incadreze in valoarea maxima estimata.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 30.09.2019 16:00

Informații suplimentare:   Ofertele se vor transmite pana la data de 30.09.2019, ora 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau, in plic inchis, la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala.

Formular oferta și centralizator

Modele declarații

Atribuit SC ENOLA AUTO SRL pentru suma de 45.500 lei fără TVA