Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1085767 - Furnizare de materiale consumabile

miercuri, 12 iunie 2019

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:   Furnizare de materiale consumabile

CPV și denumire:39222100-5 - Articole de catering de unica folosinta (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de materiale consumabile, conform anexei atasate prezentului anunt. Valoarea estimata a achizitiei pentru necesarul pana la 31.12.2019 este de 27.843,72 lei fara TVA, astfel: Directia sprijin comunitar 3.146,47 lei fara TVA, Cantina de ajutor social Constanta 2.642,40 lei fara TVA, Cantina Palazu Mare 967,97 lei fara TVA, Directia administrare crese 3.348,17 lei fara TVA, Camin persoane varstnice 17.738,71 lei fara TVA) ; se prevede posibilitatea prelungirii contractului pentru o perioada de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2020), in functie de disponibilitatea fondurilor financiare necesare, valoarea estimata a eventualei prelungiri fiind de 10.339,28 lei fara TVA.

Valoarea estimată fără TVA:  27.843,72  - 38.183,00  RON

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la 31.12.2019 sau pana la epuizarea cantitatilor, existand posibilitatea de prelungire pe inca 4 luni (ianuarie - aprilie 2020), in limita existentei fondurilor financiare necesare. Important: Ofertele in functie de care se va face evaluarea se vor intocmi pentru necesarul pana la 31.12.2019! Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale), sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct (format cu doua zecimale) si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Transportul intra in sarcina furnizorului, fara costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele fiind livrate la sediile beneficiarului. Termenul de livrare este de 3 zile de la data comenzii. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte.

Condiții de participare:  Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte:  14.06.2019 16:00

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise pana in data de 14.06.2019, orele 14:00, la adresa de email achizitii@spas-ct.ro sau, in plic inchis, la sediul DGAS Constanta din Str. Unirii nr. 104, biroul 1 - registratura si relatii cu publicul si evaluare initiala.

Anexa

Formular oferta

Centralizator

Modele declarații