Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1046015 - Achiziția permiselor de călătorie cu servicii de tipărire și împlicuire a acestora incluse pentru beneficiarii înscriși în program pentru anul 2019

joi, 1 noiembrie 2018

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:  Achiziția permiselor de călătorie cu servicii de tipărire și împlicuire a acestora incluse pentru beneficiarii înscriși în program pentru anul 2019;

CPV și denumire:  22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția permiselor de călătorie cu servicii de tipărire și împlicuire a acestora incluse pentru beneficiarii înscriși în program pentru anul 2019, conform cerințelor și specificațiilor din caietul de sarcini anexat.

Valoarea estimată fără TVA:  17.200,00 RON

Condiții referitoare la contract: Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, cu respectarea cerințelor din caietul de sarcini; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Contractul se va încheia după data atribuirii, urmând a-și produce efectele până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contract; livrarea se va realiza la sediul autorității contractante din Str. Unirii nr. 104, conform comenzilor emise de către beneficiar în funcție de necesități, iar comanda trebuie livrată de către furnizor în termen de maxim 10 zile de la primirea comenzii.

Condiții de participare:  Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale. Oferta trebuie să respecte cerințele specificate în caietul de sarcini.

Criterii atribuire:  Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat prețul cel mai scăzut și a cărui oferta corespunde necesității și cerințelor autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  06.11.2018 16:00

Informații suplimentare: Ofertele se pot transmite prin email la adresa achizitii@spas-ct.ro sau în plic închis la sediul SPAS Constanța din St. Unirii nr. 104 , biroul 1 - registratură până în data de 06.11.2018, orele 16:00. Eventuale informații suplimentare se pot solicita la adresa de email menționată anterior.


Caiet de sarcini

Formular ofertă și centralizator

Model permise călătorie

Declarații

Atribuit CN POSTA ROMANA SA - valoare de 16.340 lei fără TVA