Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1212021 - Achiziție serviciul de spălătorie și curățătorie lenjerie de pat

vineri, 7 mai 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Achizitie serviciul de spalatorie si curatatorie lenjerie de pat

CPV și denumire: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia serviciului de spalatorie si curatatorie lenjerii pat, perdele si draperii din dotarea Directiei administrare crese din subordinea DGAS Constanta , conform anexei cu cantitatile necesare atasate prezentului anunt. Preluarea lenjeriei se va face saptamanal, in fiecare zi de luni, marti si miercuri, in intervalul orar 09.00-11.00 de la sediile creselor de pe raza municipiului Constanta. Saptamanal este necesara spalarea, dezinfectarea, calcarea si apretarea articolelor textile, a unei cantitati de 144 kg de lenjerii de pat/crese/luna, compuse din cearceaf de pat, cearceaf plic si fata de perna. De asemenea se solicita achizitia serviciului de spalatorie perdele si draperii pentru cresa Licuricii cel putin o data pe an, conform anexa. Valoarea estimata pentru necesarul pana la 31.12.2021 este de 19141,00 lei fara TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pe o perioada de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2022), in limita existentei fondurilor bugetare necesare, valoarea estimata a eventualei prelungiri fiind de 10.192 lei fara TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 19.141,00  - 29.333,00  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa atribuire si va fi valabil pana la 31.12.2021. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA, sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat atat pentru perioada pana la 31.12.2021, cat si pentru perioada ianuarie - aprilie 2022, valoarea in functie de care se va realiza evaluarea propunerii financiare fiind cea determinata pana la sfarsitul anului 2021; valoarea va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire:"Pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare cerintelor si necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 11.05.2021 15:30

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, in plic inchis, pana in data de 11.05.2021, ora 15:30.

Formular ofertă și centralizator

Modele declarații

Rezultat atribuire:

Fersin Forte - 17.279,45 lei