Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1065596 - Lucrări de conservare și întreținere a pavilioanelor de vară pentru pensionari

joi, 7 martie 2019

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Lucrări;

Denumire contract: Lucrări de conservare și întreținere a pavilioanelor de vară pentru pensionari

CPV și denumire: 45420000-7 - Lucrări de tâmplărie și de dulgherie (Rev.2)

Descriere contract: Lucrări de conservare și întreținere a pavilioanelor de vară pentru pensionari, conform cerințelor și specificațiilor din caietul de sarcini, precum și ale listelor cu cantitățile de lucrări atașate prezentului anunț.
 
Valoarea estimată fără TVA : 255.291,30  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va încheia după data atribuirii și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate. Valoarea totală a ofertei financiare va fi exprimată în lei, cu TVA menționata distinct și va fi justificata pe baza devizului de lucrări, conform normelor în vigoare, deviz ce va fi conform cu cerințele din caietul de sarcini atașat, respectiv cu listele de cantități de lucrări. Va fi prezentată o ofertă tehnică în care vor fi descrise materialele ce vor fi folosite, precum și modul de punere în operă. Termenul de execuție pentru operațiunea de deschidere este de maxim 15 zile lucrătoare de la primirea ordinului de începere a lucrărilor, iar termenul de execuție pentru operațiunea de conservare a pavilioanelor este de maxim 20 zile lucrătoare de la primirea ordinului de începere a lucrărilor de conservare.Ofertele financiare care nu sunt susținute de devize de lucrări conforme nu vor fi luate în considerare. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plata și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de buna execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada experienței similare, de minim 255.291,30 lei fără TVA, prin prezentarea de contracte, procese verbale de recepție, orice alte documente constatatoare, după caz, precum și dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime specificate în caietul de sarcini și listele cu cantitățile de lucrări anexate. Operatorului care a prezentat oferta câștigătoare i se va solicita prezentarea certificatului de atestare fiscală privind plata obligațiilor către bugetul general consolidat de stat, eliberat de ANAF, precum și a certificatului de atestare fiscală privind plata obligațiilor restante către bugetul local, din care să reiasă lipsa datoriilor restante la momentul prezentării.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat prețul total cel mai scăzut și a cărui ofertă întrunește cerințele din caietul de sarcini și lista cu cantitățile de lucrări.

Termen limită primire oferte:  14.03.2019 16:00

Informații suplimentare:  Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 - registratura, în plic închis până în data de 14.03.2019, orele 16:00.

Caiet de sarcini

Declarație

Formulare ofertă lucrări

Atribuit SC MALCONS-COM SRL pentru suma de 228.938,58 lei fără TVA