Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1088443 - Furnizare de ustensile de bucătărie

miercuri, 26 iunie 2019

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Furnizare de ustensile de bucătărie

CPV și denumire: 39221100-8 - Ustensile de bucatarie (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de ustensile de bucatarie, conform anexei cu produsele si cantitatile necesare, precum si caietului de sarcini ce se ataseaza prezentului anunt. Valoarea estimata a achizitiei este de 32.709,67 lei fara TVA, din care: Camin persoane varstnice 12.565,84 lei fara TVA, Directia administrare crese 18.691 lei fara TVA, Cantina de ajutor social Constanta 1.035,06 lei fara TVA, Cantina Palazu Mare 417,77 lei fara TVA. Valoarea ofertei pentru fiecare unitate aflata in subordinea DGAS Constanta nu poate depasi valoarea estimata aferenta fiecareia.

Valoarea estimată fără TVA: 32.709,67  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la indeplinirea tuturor obligatiilor asumate. Oferta va fi prezentata in preturi unitare lei fara TVA (format cu doua zecimale) sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat si cu respectarea produselor, respectiv a cantitatilor din anexa, precum si a cerintelor si specificatiilor tehnice din caietul de sarcini; valoarea totala va fi exprimata in lei cu TVA mentionata distinct (format cu doua zecimale) si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Transportul produselor si manipularea acestora cad in sarcina furnizorului, fara costuri suplimentare din partea achizitorului. Furnizorul va livra produsele la sediul beneficiarului (Str. Unirii nr. 104 Constanta) si in alte locatii de pe raza municipiului Constanta, pe parcursul anului 2019. Termenul de livrare este de maxim 21 zile calendaristice de la comunicarea comenzilor. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte.

Condiții de participare:  Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale. Ofertele prezentate trebuie sa se incadreze in valorile maxime estimate pentru urmatoarele subunitati: Camin persoane varstnice 12.565,84 lei fara TVA, Directia administrare crese 18.691 lei fara TVA, Cantina de ajutor social Constanta 1.035,06 lei fara TVA, Cantina Palazu Mare 417,77 lei fara TVA.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 01.07.2019 16:00

Informații suplimentare:  Ofertele se vor transmite pana la data de 01.07.2019, orele 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau, in plic inchis, la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala.

Caiet sarcini

Anexa

Formular oferta și centralizator

Modele declarații

Clarificări

Atribuit SC OVAVINCI SRL pentru suma de 26.980 lei fără TVA