Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1082193 - Achiziție de mobilier necesar Direcției generale de asistență socială

marți, 28 mai 2019

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:  Achiziție de mobilier necesar Direcției generale de asistență socială

Cod și denumire CPV : 39151000-5 - Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de mobilier necesar Directiei generale de asistenta sociala Constanta, conform cantitatilor din anexa la prezentul anunt, respectiv cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Valoarea estimata totala a achizitiei este de 75.282,88 lei fara TVA, din care: sediul DGAS 54.366,82 lei fara TVA, Serv. asistenta medicala comunitara 3.100,35 lei fara TVA, Cantina Constanta 2.225,55 lei fara TVA, Directia administrare crese 11.990,16 si Camin persoane varstnice 3.600 lei fara TVA.

Valoarea estimată fără TVA :75.282,88  RON

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la indeplinirea tuturor obligatiilor asumate de parti. Conditiile de furnizare a produselor, conform prevederilor legale, cad in sarcina ofertantului de a le respecta si aplica in totalitate. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Oferta financiara se va prezenta la valoarea totala, fara TVA, si va cuprinde centralizarea valorilor ofertate, pe tipuri de produse, mentionate in anexa la prezentul anunt. Oferta se va prezenta la valoarea totala, conform formularului de oferta si sub forma centralizatorului de preturi. Valabilitatea ofertei : 60 zile. Oferta include si costul transportului pana la sediul autoritatii contractante. Nu se accepta oferte alternative sau partiale.

Condiții de participare: Ofertantii vor face dovada experientei similare, la nivelul a unui contract sau mai multe contracte, in valoare cumulata de minim 30.000 lei fara TVA, prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens (contracte, documente constatatoare, procese verbale, etc); vor face totodata si dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la art. 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 si vor prezenta certificatele constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si operatorii sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele minime specificate.

 Criterii atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului a carui oferta are pretul cel mai scazut, raportat la valoarea totala a ofertei.

Data limita depunere oferta:
03.06.2019 16:00

Informații suplimentare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului a carui oferta are pretul cel mai scazut, raportat la valoarea totala a ofertei.

Caiet de sarcini

Modele declarații

Formular oferta

Centralizator

Anexa

Atribuit SC C&A PHOENIX SRL pentru suma de 67.255 lei fără TVA