Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1087539 - Lucrari de reparatii si reconditionare gard si poarta la cantina Constanta

vineri, 21 iunie 2019

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Lucrări;

Denumire contract:  Lucrari de reparatii si reconditionare gard si poarta la cantina Constanta;

CPV și denumire: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)

Descriere contract: Lucrari de reparatii si reconditionare gard si poarta la cantina Constanta, conform cerintelor din caietul de sarcini atasat.

Valoarea estimată fără TVA: 5.462,45  RON

Condiții referitoare la contract:  Contractul va fi incheiat la data atribuirii si va fi valabil pana la indeplinirea tuturor obligatiilor. Valoarea totala a ofertei financiare, va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va fi justificata pe baza devizului de lucrari, conform normelor in vigoare, deviz ce va fi conform cu listele de cantitati din caietul de sarcini atasat. Va fi prezentata o oferta tehnica ce va respecta cerintele conform caietului de sarcini. Nu se admite copierea în tot sau în parte a caietului de sarcini în cadrul propunerii tehnice, ofertanții având obligația de a proba conformitatea ofertei cu cerințele acestuia prin prezentarea propriei abordări/metodologii asupra modului de îndeplinire a contractului și de rezolvare a eventualelor dificultăți legate de îndeplinirea acestuia, prin raportare la conținutul propunerii tehnice. Ofertele financiare care nu sunt sustinute de devize de lucrari conforme nu vor fi luate in considerare. Propunerea financiara trebuie corelata cu propunerea tehnica: toate cerintele autoritatii descrise in caietul de sarcini vor fi prevazute in propunerea financiara. Ofertantii trebuie sa prevada în cadrul ofertei resurse financiare suficiente pentru a îndeplini toate activitățile ce trebuie întreprinse de aceștia pentru a-și îndeplini în mod corespunzător obligațiile în cadrul contractului. Ofertele financiare care nu sunt sustinute de devize de lucrari conforme nu vor fi luate in considerare. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.

Condiții de participare:  Termenul de executie a lucrarii este de 30 de zile calendaristice de la comunicarea ordinului de incepere a lucrarilor, iar termenul de garantie pentru lucrarile executate este de 2 ani Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; prezentarea de contracte, la nivelul minim de un contract, maxim trei, procese verbale de receptie, orice alte documente constatatoare, dupa caz, precum si dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Operatorului care a prezentat oferta castigatoare, i se va solicita prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, eliberat de ANAF, precum si a certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor restante catre bugetul local, din care sa reiasa lipsa datoriilor restante la momentul prezentarii. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele minime specificate din caietul de sarcini si lista de cantitati. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele minime specificate din caietul de sarcini.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care a prezentat pretul total cel mai scazut si care intruneste conditiile cerute prin caietul de sarcini.

Termen limită primire oferte:  26.06.2019 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana in data de 26.06.2019, orele. 16.00, iar informatiile suplimentare se pot solicita, la adresa de email mentionata mai sus.


Caiet de sarcini și cantități

Formulare - ofertă lucrări

Formulare și declarații

Atribuit SC FADMIG SRL pentru suma de 5.417,29 lei fără TVA