Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1047399 - Prestare servicii de elaborare documentație tehnico - economica aferentă obiectivului "Reabilitarea, modernizarea, mansardarea și extinderea Creșei nr. 6

miercuri, 7 noiembrie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Prestare servicii de elaborare documentație tehnico - economică aferentă obiectivului "Reabilitarea, modernizarea, mansardarea și extinderea Creșei nr. 6, Aleea Topolog nr. 6, municipiul Constanța"

CPV și denumire:71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția serviciilor de elaborare documentație tehnico - economică aferentă obiectivului "Reabilitarea, modernizarea, mansardarea și extinderea Creșei nr. 6, Aleea Topolog nr. 6, municipiul Constanța", conform specificațiilor din caietul de sarcini.

Valoarea estimată fără TVA: 57.000,00  RON

Condiții referitoare la contract:  Conform documentației de atribuire atașate.

Condiții de participare: Conform documentației de atribuire atașate. Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte corespondența obiectului de activitate al acestora cu obiectul contractului; vor face totodată dovada deținerii experienței similare de minim 57.000 lei fără TVA, prin prezentarea de contracte, procese verbale de recepție, orice alte documente constatatoare, după caz, precum și dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea 98/2016. Operatorului care a prezentat oferta câștigătoare i se va solicita prezentarea certificatului de atestare fiscală privind plata obligațiilor restante către bugetul general consolidat de stat, eliberat de ANAF, precum și a certificatului de atestare fiscală privind plata obligațiilor restante către bugetul local, din care să reiasă lipsa datoriilor restante la momentul prezentării. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime din caietul de sarcini.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat prețul total cel mai scăzut și a cărui ofertă întrunește condițiile cerute prin caietul de sarcini.

Termen limită primire oferte:  12.11.2018 16:00

Informații suplimentare: 

Caiet de sarcini

Instrucțiuni pentru ofertanți

Contract Dali 2018

Formulare și declarații

Oferta se va transmite la adresa de email achizitii@spas-ct.ro sau în plic închis la sediul SPAS Constanta, din Str. Unirii nr. 104, Constanța, biroul 1 - registratura, până în data de 12.11.2018, orele 16:00. Eventualele informații suplimentare se pot solicita la adresa de email menționată anterior.