Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1288418 - Serviciul de vidanjare si igienizare a separatorului de grasimi

vineri, 29 aprilie 2022

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract:  Serviciul de vidanjare si igienizare a separatorului de grasimi

CPV și denumire: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta serviciul de vidanjare si igienizare a separatorului de grasimi. Valoarea estimata a achizitiei pentru necesarul pana la 31.12.2022 este de 8.208,00 lei fara TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii pentru maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2023), in limita disponibilitatii fondurilor bugetare avand valoarea de 4.104,00 lei fara TVA. Caracteristicile tehnice ce trebuiesc indeplinite sunt urmatoarele : Deplasarea operatorului economic la sediul Caminului; Vidanjarea si igienizarea separatorului de grasimi cu volum de 1.000 L si debit de 3 L/ sec. ; Colectarea de catre firma specializata, a deseurilor rezultate in urma igienizarii; Remontarea gratuita a separatorului; Repunerea in functiune a separatorului; Preluarea de la sediul caminului a intregii cantitati de reziduri, a sedimentelor rezultate precum si a materialelor utilizate la curatarea separatorului in vederea neutralizarii acestora de catre firme specializate; Eliberarea unui raport/proces verbal de igienizare care sa ateste in fata autoritatii contractante faptul ca separatorul de grasimi nu mai prezinta risc bacteorologic si ca functioneaza in parametrii normali; Pentru perioada in care separatorul este supus procesului de igienizare, firma specializata va lua toate masurile necesare astfel incat procesul de preparare a hranei beneficiarilor sa nu fie afectat.

Valoare estimata: 8.208,00  - 12.312,00  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia pentru perioada mai-decembrie 2022. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pentru o perioada de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2023), in limita existentei disponibilitatii financiare. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Valabilitatea ofertei va fi de 120 de zile. Nu se accepta oferte partiale sau alternative. Oferta va fi prezentata in preturi unitare fara TVA si la valoarea totala cu TVA, care va fi evidentiata distinct si se va depune completand formularele atasate prezentului anunt (formular de oferta si centralizator de preturi). Ofertantii vor prezenta caracteristicile tehnice care vor respecta cerintele prevazute in formularul de oferta si anunt.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164,165,167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Data limita depunere oferta: 04.05.2022 16:00

Informații suplimentare:  Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, in plic inchis pana in data de 04.05.2022, ora 16.00.


Declarații

Formular de ofertă și centralizator oferte