Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1052039 - Achiziția serviciului de consultanță în protecția riscurilor și în controlul riscurilor în vederea realizării analizelor de risc la securitatea fizică

luni, 26 noiembrie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract:  Achiziția serviciului de consultanță în protecția riscurilor și în controlul riscurilor în vederea realizării analizelor de risc la securitatea fizică

CPV și denumire: 71317000-3 - Servicii de consultanță în protecția contra riscurilor și în controlul riscurilor (Rev.2)

Descriere contract: Achiziția serviciului de consultanță în protecția riscurilor și în controlul riscurilor în vederea realizării analizelor de risc la securitatea fizică la sediile din componența SPAS: Căminul pentru persoane vârstnice Constanța (Str. Unirii nr. 104 Constanța), Cantina de ajutor social Constanța (Str. Cpt. Petre Romulus nr. 22, Constanța) și Cantina de ajutor social Palazu Mare (Str. Tineretului 23, Constanta).

Valoarea estimată fără TVA: 2.000,00  RON

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după data atribuirii și va fi valabil până la îndeplinirea obligațiilor. Termenul de finalizare este de 3 zile de la data semnării contractului. Serviciile se vor realiza la sediile menționate mai sus conform comenzilor emise de către beneficiar. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Ofertantul va respecta toate reglementările conform normelor în vigoare, referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plata și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire: Prețul cel mai scăzut, raportat la valoarea totala a ofertei.

Informații suplimentare: 

Formular ofertă

Modele de declarații

Oferta va fi transmisă prin e-mail la adresa achizitii@spas-ct.ro sau în plic închis la sediul autorității din Str. Unirii nr. 104, Constanța, biroul nr. 1 - registratură, până în data de 29.11.2018, orele 14:00.

Atribuit SC SMART SECO INNOVATION SRL- valoare de 885 lei fără TVA