Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1081473 - Furnizare de medicamente

vineri, 24 mai 2019

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:  Furnizare de medicamente

Cod și denumire CPV : 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de medicamente, conform anexei atasate prezentului anunt. Valoarea estimata pentru produsele necesare pana la data de 31.12.2019 este de 67.466,40 lei fara TVA, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele; autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi contractul pe o perioada de 4 luni (ianuarie - aprilie 2020), in limita fondurilor disponibile. Valoarea estimata a eventualei prelungiri este de de 8.493,96 lei fara TVA. Valoarea totala estimata a contractului, pana la 31.12.2019 este de 67.466,40 lei fara TVA, din care: 11.395,14 lei fara TVA pentru Camin persoane varstnice, 2.545,34 lei fara TVA pentru Directia administrare crese, 53.525,92 lei fara TVA pentru cabinete medicale scolare

Valoarea estimată fără TVA :67.466,40  - 75.960,36  RON

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pâna la 31.12.2019, cu posibilitatea de prelungire pe inca 4 luni (ianuarie - aprilie 2020), in limita existentei fondurilor disponibile. Produsele vor fi livrate pe baza comenzii emise de autoritatea contractanta, iar comanda trebuie livrata de catre furnizor in termen de 5 zile de la primirea comenzii. Termenul de valabilitate al medicamentelor trebuie sa fie inscriptionat de producator pe eticheta. La data livrarii, medicamentele vor avea un termen de valabilitate minim 80% din termenul de valabilitate mentionat de producator si trebuie sa fie ambalate in ambalajul original; Produsele respective trebuie sa fie ambalate corespunzator, ambalajul sa fie intact, sigilat, curat si sa detina certificat de calitate, conformitate, garantie corespunzatoare. Conditiile de furnizare a produselor, conform prevederilor legale, cad in sarcina ofertantului de a le respecta si aplica in totalitate.Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat pana la data de 31.12.2019. Ofertantii vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la art. 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 si vor prezenta certificatele constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si operatorii sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele minime specificate. Oferta financiara se va prezenta la valoarea totala, fara TVA, si va cuprinde centralizarea valorilor ofertate, pe tipuri de produse, mentionate in anexa la prezentul anunt. Oferta se va prezenta la valoarea totala, conform formularului de oferta si sub forma centralizatorului de preturi. Valabilitatea ofertei : 60 zile. Oferta include si costul transportului pana la sediul autoritatii contractante. Nu se accepta oferte alternative sau partiale.

 Criterii atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului a carui oferta are pretul cel mai scazut, raportat la valoarea totala a ofertei.

Data limita depunere oferta:
29.05.2019 16:00

Informații suplimentare: Ofertele se vor transmite pana la data de 29.05.2019, orele 16:00 la adresa de email achizitii@spas-ct.ro sau in plic inchis, la sediul autoritatii don Str. Unirii nr. 104, biroul 1 - registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala.

Anexa

Modele declarații

Formular oferta

Centralizator prețuri

Atribuit SC SOFI PRIMPHARM SRL pentru suma de 66.656,60 lei fără TVA