Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1083225 - Furnizare de tipizate

duminică, 2 iunie 2019

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:  Furnizare de tipizate;

CPV și denumire: 22458000-5 - Imprimate la comandă (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de furnizare de tipizate, conform cerințelor specificate din caietul de sarcini. Contractul se va încheia după data atribuirii și va fi valabil până la data de 31.12.2019, cu posibilitatea de prelungire pe încă 4 luni în limita fondurilor disponibile. Valoarea estimată pentru produsele necesare până la data de 31.12.2019 este de 20.911,13 lei fără TVA, valoare în funcție de care se vor elabora  și evalua ofertele, iar valoarea de 1.859,61 lei fără TVA reprezintă posibila prelungire pe încă 4 luni în limita fondurilor disponibile;

Valoarea estimată fără TVA:  22.770,74 RON

Condiții referitoare la contract:  Ofertele prezentate trebuie să respecte cantitățile și cerințele specificate din caietul de sarcini. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă ataăat.; Livrarea produselor se va realiza la sediul autorității contractante din Str. Unirii nr. 104 sau în altă locație de pe raza municipiului Constanța, conform comenzilor emise de către beneficiar în funcție de necesități, iar comanda trebuie livrată de către furnizor în maxim 3 zile de la primirea comenzii. Costul transportului de produse și manipularea acestora cade în sarcina furnizorului. Valabilitatea ofertei este de 60 de zile. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA;

Condiții de participare:  Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. La depunerea ofertei, operatorii economici trebuie să își asume responsabilitatea furnizării produselor în conformitate cu anexele atașate și caietul de sarcini la prezentul anunț. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se vor prezenta oferte doar pentru necesarul de produse până la data de 31.12.2019;

Criterii atribuire: Criteriul de atribuire a contractului îl reprezintă "prețul cel mai scăzut", pentru ofertele conforme specificațiilor și necesității autorității contractante;

Termen limită primire oferte:  06.06.2019 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă, până în data de 06.06.2019, orele: 16.00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis, unde se pot solicita și informații suplimentare.


Caiet sarcini, anexe model

Formulare ofertă

Formular - 59-60-164-167

Atribuit SC CC PREVENT SRL pentru suma de 20.398,51 lei fără TVA