Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul - 79528 - Lucrări de “conservare și întreținere a pavilioanelor de vară pentru pensionari”

joi, 9 martie 2017

Inapoi

Anunț publicitate SEAP numărul 79528/09.03.2017

Tip anunț:
Cumpărări directe;

Tip contract: Lucrări;

Denumirea achiziție: Lucrări de “conservare și întreținere a pavilioanelor de vară pentru pensionarii” din municipiul Constanța

CPV: 45000000-7-Lucrări de construcții (Rev.2);

Descrierea contractului: lucrări de conservare și întreținere a pavilioanelor de vară pentru pensionari, precum și lucrări de reparații necesare bunei desfășurări a activității acestora, conform cerințelor din caietul de sarcini atașat;

Valoarea estimata fără TVA: 268632.00 RON;

Condiții contract: contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP, va fi valabil pe perioada anului 2017 și va cuprinde un ciclu de deschidere, la venirea sezonului cald și un ciclu de conservare, la venirea sezonului rece și urmează să-și producă efectele până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contract. Deschiderea pavilioanelor de vară presupune următoarele lucrări: desfacere lambriuri plăci OSB, vopsire cu lac alchidal, reparații mobilier cu dulapi de rășinoase, desfacere material tip poliplan tip Frontlit; închiderea include: montare schelet susținere panouri OSB, montare panouri OSB, montare material tip poliplan tip Frontlit.

Condiții participare: ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte ca obiectul de activitate al agenților economici corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerințele specificate și să fie înscrise în catalogul electronic SEAP. Oferta financiară se va prezenta la valoarea totală, fără TVA și va fi valabila 60 zile.

Criterii adjudecare: autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a achiziționa prin catalogul electronic SEAP de la operatorul economic care a prezentat prețul cel mai scăzut, raportat la valoarea totală și care îndeplinește necesitățile solicitate prin caietul de sarcini pus la dispoziția agenților economici interesați. Condițiile de executare a lucrărilor cad în sarcina ofertantului de a le respecta și aplica în totalitate.

Termen limita primire oferte: 14.03.2017

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail achizitii.spas.cta@gmail.com, unde se pot obține și informații suplimentare, cu precizarea adresei de e-mail unde se pot transmite răspunsurile.

Descarcă: Caiet de sarcini


Atribuit către: SC FADMIG SRL;
Valoare: 161.179,20 lei fără TVA.