Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1005613 - Furnizare de materiale sanitare

miercuri, 25 aprilie 2018

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Furnizare

Denumire contract: Furnizare de materiale sanitare;

CPV și denumire CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de materiale sanitare, conform anexei atașate prezentului anunț. Valoarea estimată pentru produsele necesare până la data de 31.12.2018 este de 100.865,58 lei fără TVA, valoare în funcție de care se vor elabora și evalua ofertele, iar valoarea de 5.594,63 lei fără TVA reprezintă posibila prelungire pe încă 4 luni în limita fondurilor disponibile. Valoarea totală maximă estimată a contractului, până la 31.12.2018 este de 100.865,58 lei fără TVA , din care: pentru Căminul pentru persoane vârstnice valoarea maximă estimată este de: 37.524,74 lei fără TVA, pentru Serviciul administrare Creșe valoarea maximă estimată este de 1.694,85 lei fără TVA, iar pentru Serviciul de medicină școlară valoarea maximă estimata este de 61.645,99 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 100.865,58 RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va încheia după data atribuirii pe SEAP și va fi valabil până la 31.12.2018, urmând a-și produce efectele până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contract, cu posibilitatea de prelungire pe încă 4 luni (5.594,63 lei fără TVA), în limita fondurilor disponibile. La data livrării, materialele sanitare vor avea un termen de valabilitate minim 6 luni. Produsele vor fi livrate pe baza comenzii emise de autoritatea contractantă, iar comanda trebuie livrată de către furnizor în 3 zile de la primirea comenzii. Produsele respective trebuie să fie ambalate corespunzător, ambalajul să fie intact, sigilat, curat și să dețină certificat de calitate, conformitate, garanție corespunzătoare. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea SPAS în parte. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat până la data de 31.12.2018. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la art. 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertanții vor prezenta certificatele constatatoare din care să rezulte ca obiectul de activitate al agentului economic corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime specificate, oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Oferta financiară se va prezenta la valoarea totală, fără TVA, și va cuprinde centralizarea valorilor ofertate, pe tipuri de produse, menționate în anexa 1 a prezentului anunț. Oferta se va prezenta la valoarea totală, conform formularului de ofertă și sub forma centralizatorului de prețuri. Valabilitatea ofertei : 60 zile. Oferta include și costul transportului până la sediul autorității contractante. Nu se accepta oferte alternative sau parțiale.

Criterii atribuire: Autoritatea contractantă își rezervă dreptul să achiziționeze prin catalogul electronic existent pe www.e-licitatii.ro de la operatorul economic care a prezentat prețul cel mai scăzut, raportat la valoarea totală a ofertei; condițiile de furnizare a produselor, conform prevederilor legale, cad în sarcina ofertantului de a le respecta și aplica în totalitate.

Termen limită primire oferte: 04.05.2018 11:38

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până în data de 04.05.2018, orele: 16.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus.


Anexă 1

Formulare ofertă

Formular ofertă - 59-60-164-167

Urmare a solicitării de clarificări transmise de către un operator economic, vă comunicăm următoarele:

Întrebarea nr. 1 - „Vă rugăm, să ne clarificați dacă la nr. 70 se solicită mănuși din latex sau din nitril, fiind trecute în necesar nepudrate albastre.”

Răspuns întrebare nr. 1: Referitor poziția nr. 70 se solicită mănuși din latex nepudrate albastre.

Întrebarea nr. 2 – „La poziția nr. 70 mănuși din latex nepudrate albastre se acceptă și de culoare albă, respectând celelalte specificații tehnice?”

Răspuns întrebare nr. 2:  Se acceptă orice fel de culoare cu specificațiile tehnice solicitate.

Întrebarea nr. 3: Referitor la Anunțul Publicitate nr. ADV1005613 / 25.04.2018, vă rugăm să ne precizați dacă se pot oferta doar anumite produse (respectând cantitatea acestora) din lista dvs de 108 poziții. Totodată, vă rugăm să precizați pentru poziția 27 - "Cearceaf de pat de unică folosință - role 60 cm x 80 m", dacă se doresc rolele cu 2 straturi hârtie sau cu 1 strat hârtie + 1 strat polietilena. De asemenea, vă rugăm să ne spuneți dacă acceptați ofertarea rolelor cu dimensiunea de 60 cm x 50 m.?

Răspuns întrebare nr. 3: Oferta trebuie să cuprindă toate produsele menționate în anexă, nu se acceptă oferte parțiale. Preferăm cearceafuri de 60 cm x 80 m, role cu doua straturi de hârtie, dar acceptăm și role de 60 cm x 50 m, tot cu două straturi de hârtie.

Întrebarea nr. 4:
Vă rog să mă ajutați cu câteva informații pentru poziția de mai jos din cadrul anunțului dvs de participare: Materiale compozite pentru obturații definitive coronare + accesorii – ce se dorește aici mai exact.

Răspuns întrebare nr. 4: Vă aducem la cunoștință că trebuie achiziționate truse complete de material composite fotopolimerizabil pentru obturații coronare definitive care să conțină: -minim 4 seringi material fotopolimerizabil(minim 4 culori), demineralizant gel, adeziv(bonding), accesorii pentru utilizare.

Întrebarea nr. 5:
Aș dori să îmi comunicați dacă pentru anunțul din SICAP cu nr ADV1005613 la pozițiile cu nr 15, 64, 85, 86, 88 nu se poate oferta și alt tip de produs, dar care să respecte specificațiile solicitate?

Răspuns întrebare nr. 5: Se poate oferta și alt tip de produs dar care să respecte specificațiile solicitate.

Întrebarea nr. 6: Pentru poziția nr. 25 din cadrul anunțului dvs de participare: Câmpuri de hârtie pentru truse individuale 33 x 45 cm – ce se dorește aici mai exact?

Răspuns întrebare nr. 6: Câmpurile de hârtie pentru trusele individuale trebuie să fie de minim 20 x 25 cm și maxim 33 x 45 cm.


Atribuit către: S.C. BIZMED SRL;
Valoare: 75.881,65 lei fără TVA