Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1016597 - Servicii de întreținere, reparații și revizii generale pentru ascensoare

luni, 11 iunie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Servicii de întreținere, reparații și revizii generale pentru ascensoare

CPV și denumire: 50750000-7 - Servicii de întreținere a ascensoarelor (Rev.2)

Descriere contract: Contractul se va încheia pe o perioadă de 12 luni. Valoarea estimată pentru Servicii de întreținere, reparații și revizii generale pentru ascensoare este de 12.500 lei fără TVA , valoare în funcție de care se vor elabora și evalua ofertele. Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de Servicii de întreținere, reparații și revizii generale pentru ascensoarele din următoarele locații:
I. Serviciul Administrare Creșe: Cresa nr. 1 situată pe str. Adamclisi nr. 1, 1 buc, ascensor de marfă cu sarcina maximă de 100kg; Creșa nr. 5, situată pe Aleea Mimozelor nr. 5: 1 buc ascensor de marfă cu sarcina maximă de 100kg;
II. Căminul pentru persoane vârstnice: un ascensor persoane/marfuri cu sarcina maximă de 800kg, trei stații; un ascensor persoane cu sarcina maximă de 320 kg, trei stații; Valoarea totală maximă estimată a contractului până la este de 12.500 lei fără TVA din care: pentru Căminul pentru persoane vârstnice valoarea maximă estimată este de: 8.900 lei fără TVA, iar pentru Serviciul administrare creșe valoarea maximă estimată este de 3.600 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 12.500,00  RON 

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil pe o perioadă de 12 luni.. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub forma de centralizator de prețuri, după modelul atașat conform listei atașate prezentului anunț; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de oferta atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiară va fi postată in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea SPAS în parte. Întreținerea ascensoarelor se va face lunar, iar revizia generală se va face anual. Menționam faptul că reviziile generale pentru ascensoare persoane se fac anual, ultima revizie fiind efectuată în luna martie 2018. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrarii în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale. Oferta depusă trebuie să includă toate locațiile specificate cât și cerințele minim solicitate.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  15.06.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până la data de 15.06.2018, orele: 16.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus.


Formulare

Formular - 59-60-164-167


Atribuit către: IFMA S.A.;
Valoare: 12.500,00 lei fără TVA