Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1073384 - Achiziția serviciului de intervenție și mentenanță centrală termică și instalație gaze la Căminul pentru persoane vârstnice, pentru anul 2019

marți, 16 aprilie 2019

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Achiziția serviciului de intervenție și mentenanță centrala termica și instalație gaze la Căminul pentru persoane vârstnice, pentru anul 2019

CPV și denumire: 50531200-8 - Servicii de întreținere a aparatelor cu gaz (Rev.2)

Descriere contract: Serviciile necesare sunt: - verificarea, revizia și întreținerea sistemului de distribuție gaze naturale, având regimul de presiune de lucru mai mică sau egala cu 6 bar, tip EDI; - verificarea și întreținerea instalațiilor de ardere și instalațiilor de automatizare pentru cazane; - verificări periodice și revizii ale instalațiilor de utilizare a gazelor naturale. Valoarea estimata este de 16.000 lei fără TVA, existând posibilitatea prelungirii pentru 4 luni (ianuarie - aprilie 2020), în limita disponibilității fondurilor bugetare. Valoarea estimata a posibilei prelungiri este de 8.000 lei fără TVA.


Valoarea estimată fără TVA : 16.000,00  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va încheia după efectuarea lucrărilor de reparații la camera centralei termice, lucrări pentru achiziția cărora s-a publicat anunțul nr.ADV1073372/16.04.2019. Oferta se va întocmi pentru o perioada de maxim 8 luni, respectiv până la 31.12.2019 și se va prezenta în prețuri unitare, fără TVA, iar valoarea totală va fi exprimata în lei fără TVA, cu TVA menționată distinct. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plata și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de buna execuție, în cuantum de 5% din valoarea totala a contractului,

Condiții de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada dovada neincadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat prețul total cel mai scăzut și a cărui oferta corespunde specificațiilor și necesității autorității contractante.

Informații suplimentare:  Ofertele se vor transmite la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro până în data de 22.04.2019, ora 16:00.

Modele de declarații

Formular ofertă și centralizator