Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1016723 - Furnizare de articole textile

luni, 11 iunie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Furnizare de articole textile

CPV și denumire: 39500000-7 - Articole textile (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția articole textile, conform specificațiilor tehnice atașate prezentului anunț. Valoarea maximă estimată este de 72.254,96 lei fără TVA , din care: pentru Căminul pentru persoane vârstnice valoarea maxima estimată este de: 22.771,36 lei fără TVA, pentru Sprijin Comunitar valoarea maximă estimată este de 1.610 lei fără TVA, iar pentru Serviciul Administrare Creșe valoarea maximă estimată este de 47.923,60 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 72.254,96  RON 

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub forma de centralizator de prețuri, după modelul atașat și cu respectarea cerințelor din specificațiile tehnice; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Transportul produselor cât și manipularea acestora cade în sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele trebuie să corespunda din punct de vedere calitativ cu standardele și normativele specifice în vigoare la data furnizării. Furnizorul va livra produsele la sediul beneficiarului sau în altă locație după raza municipiului Constanța conform comenzilor emise de către beneficiar. Termenul de livrare este de 48 de ore de la data comenzii. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea SPAS în parte.

Condiții de participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  18.06.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până la data de 18.06.2018, orele: 16.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail mentionată mai sus.


Formulare

Formular ofertă - 59-60-164-167

Specificații tehnice