Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1433813 - Lucrari de reparatii subsol la Cantina de ajutor social Constanta.

joi, 27 iunie 2024

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Lucrari

Denumire contract: Lucrari de reparatii subsol la Cantina de ajutor social Constanta.

Cod si denumire CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul prezentei achizitii il constituie executia lucrarilor de reparatii la subsol la Cantina de ajutor social Constanta, din str. Cpt. Petre Romulus, nr. 22 , conform cerintelor din caietului de sarcini atașat prezentului anunț.

Valoare estimata: 135.811,51 fara RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la indeplinirea tuturor obligatiilor asumate. Valoarea totala a ofertei financiare va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va fi justificata pe baza devizului de lucrari, conform normelor in vigoare, deviz ce va fi conform cu cerintele din caietul de sarcini atasat. Ofertele prezentate trebuie să respecte cantitățile și cerințele specificate din caietul de sarcini. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA (format cu două zecimale). Valoarea totală va fi exprimată în lei fara TVA. Valabilitatea ofertei este de 120 de zile. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Conditii de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016, prin prezentarea formularelor atașate. Nu se acceptă oferte parțiale sau alternative. Propunerea tehnica si propunerea financiara se vor intocmi conform cerintelor din caietului de sarcini. Se va prezenta formularul de oferta F3 - "Lista cu cantitati de lucrari pe categorii de lucrari", conform caietului de sarcini. Oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire "pretul ce mai scazut".

Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele conforme cu necesitatea autoritatii contractante din caietul de sarcini.

Modelele de formulare pot fi vizualizate accesand link-urile : Caiet de sarcini ( caiet de sarcini ) , Model formulare ( model formulare ) , inserandu-le in browser si apasand tasta "enter" apoi. Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – Registratura, in plic inchis pana in data de 04.07.2024 ,ora 16:00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa achizitii@dgas-ct.ro .