Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1053320 - Furnizare de echipamente informatice

luni, 3 decembrie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:  Furnizare de echipamente informatice

CPV și denumire: 30000000-9 - Echipament informatic și accesorii de birou, cu excepția mobilierului și a pachetelor software (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de echipamente informatice, conform cerințelor și specificațiilor minime obligatorii din caietului de sarcini atașat.

Valoarea estimată fără TVA: 74.485,82  RON

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după data atribuirii și va fi valabil până la îndeplinirea obligațiilor asumate. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub forma de centralizator de prețuri, după modelul atașat; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct, după modelul formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA. Transportul intra în sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele fiind livrate la sediul beneficiarului. Valoarea ofertată pentru fiecare produs ce urmează a fi achiziționat nu poate depăși valoarea estimata menționată în caietul de sarcini.

Condiții de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada experienței similare, de minim 74.485,82 lei fără TVA, prin prezentarea de contracte, procese verbale de recepție, orice alte documente constatatoare, după caz, precum și dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Operatorului care a prezentat oferta câștigătoare i se va solicita prezentarea certificatului de atestare fiscală privind plata obligațiilor către bugetul general consolidat de stat, eliberat de ANAF, precum și a certificatului de atestare fiscală privind plata obligațiilor restante către bugetul local, din care să reiasă lipsa datoriilor restante la momentul prezentării. Nu se accepta oferte alternative sau parțiale.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezinta "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Informații suplimentare: 

Caiet de sarcini

Formular ofertă

Modele de declarații

Ofertele se vor transmite prin email la adresa achizitii@spas-ct.ro sau în plic închis la sediul SPAS Constanta din Str. Unirii nr. 104, biroul 1 - Registratură până în data de 05.12.2018, orele 15:00.

Urmare a solicitării unui operator economic, comunicăm următoarele:

Întrebare: Referitor la poziția 3.2 din caietul de sarcini aferent anunțului
ADV1053320 din SICAP, "Server cu sistem de operare ":Având în vedere configurația solicitată și termenul de livrare foarte scurt (de 10 zile de la comanda ) vă rugăm să ne informați dacă acceptați și servere cu surse redundante de 750W.”

Răspuns: Se acceptă pentru cele două sisteme server și surse redundante de 750W.

În consecință, se prelungește termenul de depunere a ofertelor până în data de 06.12.2018, orele 15:00.

Atribuit Flax Computers-  valoare de 70.011 lei fără TVA