Direcția generală de asistență socială
marți, 9 mai 2017
Tip anunț: Cumpărări directe Tip contract: Servicii Denumirea achiziție: Achiziția serviciilor de mentenanță și verificări la instalația electrică de protecție împotriva trăsnetului tip PDA, necesare Căminului pentru persoane vârstnice, din cadrul SPAS Constanța CPV: 50711000-2-Servicii de reparare și de întreținere a instalațiilor electrice de construcții (Rev.2) Descrierea contractului: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția serviciilor de mentenanță și verificări la instalația electrică de protecție împotriva trăsnetului tip PDA, necesare Căminului pentru persoane vârstnice, din cadrul SPAS Constanța și vor cuprinde: lucrări de întreținere periodice, în funcție de loviturile de trăsnet primite de instalație sau de anotimp - curățarea bornelor de conexiune la priza, sau instalația de legare la pământ, verificări vizuale ale traseului de coborâre, măsurători ale parametrilor electrici ai instalației, emiterea anuală a buletinului de verificare a instalației împotriva trăsnetului. Valoarea estimată fără TVA: 700.00 RON Condiții contract: Contractul se va încheia după atribuirea în SEAP și va fi valabil 12 luni. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Oferta va fi postată în catalogul electronic SEAP și va avea o valabilitate de 60 zile. Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada experienței similare, precum și a neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Criterii adjudecare: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesitații autorității contractante. Termen limita primire oferte: 11.05.2017 Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise până în data de 11.05.2017, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, unde pot fi solicitate și eventuale clarificări sau informații suplimentare. Model de formulare