Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1430977 - Achizitia de servicii de dezinsecție,deratizare și dezinfecție pentru sediile aparținând Direcției Generale de Asistență Socială Constanța

marți, 11 iunie 2024

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Servicii

Denumire contract: Achizitia de servicii de dezinsecție,deratizare și dezinfecție pentru sediile aparținând Direcției Generale de Asistență Socială Constanța

90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul achizitiei il reprezinta prestarea serviciilor de dezinsectie, deratizare si dezinfectie pentru sediile apartinand Directiei Generale de Asistenta Sociala Constanta, conform cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Valoarea estimată pentru prestarea serviciilor este de 91.596,94 lei fără TVA până la 31.12.2024, valoare în funcție de care se vor elebora și evalua ofertele. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pe o perioadă de maxim 4 luni (Ianuarie - Aprilie 2025), în funcție de disponibilitatea fondurilor bugetare necesare, valoarea estimată totală a eventualei prelungiri fiind de 39.752,93 lei fără TVA. Valorile pana la 31.12.2024 pentru subunitatile din cadrul DGAS sunt urmatoarele : Caminul pentru persoane varstnice - 38.939,81 lei fara TVA, Parcul Seniorilor - 1.318,80 lei fara TVA, Serviciul management de caz si protectie persoane varstnice - 2.402,15 lei fara TVA, Centru pentru persoane fara adapost "Sf. Filofteia" - 413,88 lei fara TVA, Sediul din Aleea Malinului nr. 4 - 733,20 lei fara TVA , Cantina de ajutor social Constanta - 1.585,98 lei fara TVA, Directia locuinte sociale - 46.203,12 lei fara TVA. Valorea estimata pentru eventuala prelungire (Ianuarie - Aprilie 2025) este de 39.752,93 lei fara TVA astfel : Caminul pentru persoane varstnice - 21.096,68 lei fara TVA, , Parcul Seniorilor - 659,40 lei fara TVA, Serviciul management de caz si protectie persoane varstnice - 1.201,08 lei fara TVA, Centru pentru persoane fara adapost "Sf. Filofteia" - 206,94 lei fara TVA, Sediul din Aleea Malinului nr. 4 - 394,80 lei fara TVA, Cantina de ajutor social Constanta - 792,99 lei fara TVA, Directia locuinte sociale - 15.401,04 lei fara TVA.

Valoare estimata: 91.596,94  - 131.349,87  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul va fi valabil pana la data de 31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii pentru perioada Ianuarie 2025 - Aprilie 2025, in limita fondurilor disponibile conform cerintelor din caietul de sarcini. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara (formular de oferta, centralizator), precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini atasat. Oferta financiara se va prezenta in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale) .Valabilitatea ofertei financiare: 120 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Pretul ofertat in necesarul pe primele 4 luni din anul 2025 ( Ianuarie - Aprilie 2025), nu trebuie sa fie diferit de pretul din necesarul pana la data de 31.12.2024. Valoarea totală va fi exprimată în lei fara TVA si va fi întocmită conform caietului de sarcini si a formularului de oferta din prezentul anunt.

Conditii de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016, prin prezentarea formularelor atașate. Nu se acceptă oferte parțiale sau alternative. Propunerea tehnica si propunerea financiara se vor intocmi conform cerintelor din caietului de sarcini si a formularului de oferta. Ofertantii vor prezenta propunere tehnica ce va respecta cerintele din caietul de sarcini atasat la prezentul contract. Oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire "pretul ce mai scazut".

Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele conforme cu necesitatea autoritatii contractante.

Modelele de formulare pot fi vizualizate accesand link-urile : Modele Formulare ( modele formulare ) , Caiet de sarcini ( caiet de sarcini ) , inserandu-le in browser si apasand tasta "enter" apoi. Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – Registratura, in plic inchis pana in data de 17.06.2024 ora 16:30, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa achizitii@dgas-ct.ro .