Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul 85121 - Furnizare de imprimate tipizate la comandă pentru anul 2017

joi, 6 aprilie 2017

Inapoi

Anunț publicitate numărul 85121

Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumirea achiziție: Furnizare de imprimate tipizate la comandă necesare Serviciului Public de Asistența Socială Constanța pentru anul 2017;

CPV: 22458000-5 - Imprimate la comandă (Rev.2);

Descrierea contractului: Furnizare de imprimate tipizate la comandă necesare Serviciului Public de Asistența Socială Constanța pentru anul 2017, conform cerințelor din caietul de sarcini atașat;

Valoarea estimata fără TVA: 6529.00 RON;

Condiții contract: Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va fi postată în catalogul electronic SEAP și va avea o valabilitate de 60 zile. Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil pana la 31.12.2017; livrarea produselor se va realiza la sediul autorității contractante din Str. Unirii nr. 104 sau în alta locație de pe raza municipiului Constanța, conform comenzilor emise de către beneficiar pe parcursul anului 2017, în funcție de necesități;

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. La depunerea ofertei, operatorii economici trebuie să își asume responsabilitatea furnizării produselor în conformitate cu prevederile din caietul de sarcini;

Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului având ca obiect furnizarea de imprimate tipizate la comandă necesare SPAS Constanța pentru anul 2017 îl reprezintă "prețul cel mai scăzut", cerințele impuse prin caietul de sarcini fiind considerate cerințe minimale și obligatorii pentru ofertă;

Termen limita primire oferte: 07.04.2017;

Informații suplimentare: Documentația de atribuire poate fi vizualizată copiind link-urile http://primaria-constanta.ro/docs/default-source/librarie-documente-spas/spas-achizitii/2017-04-05---14536---anexa-caiet-de-sarcini---formulare-si-tipizate-la-comanda.pdf?sfvrsn=2 , http://primaria-constanta.ro/docs/default-source/librarie-documente-spas/spas-achizitii/formulare.pdf?sfvrsn=2 , inserându-le în browser și apăsând tasta "enter" apoi. Ofertele vor fi transmise până în data de 07.04.2017, orele 16:00 la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro. Eventuale clarificări sau informații suplimentare pot fi solicitate autorității contractante la adresa de e-mail mai sus menționată.



Atribuit către: SC KORAMA COM SRL;
Valoare: 3.850 lei fără TVA.