Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț privind închirierea unui spațiu adecvat pentru arhivare

joi, 28 aprilie 2022

Inapoi

Direcția Generală de Asistență Sociala dorește închirierea unui spațiu adecvat pentru arhivare documente în suprafață minimă de 100mp, în municipiul Constanța.

Primirea ofertelor se face la sediul Direcției Generale de Asistență Socială, din Strada Unirii nr. 104, Constanța, în termen de 4 zile de la publicarea prezentului anunț – 02.05.2022.

Ofertele trebuie să conțină următoarele cerințe minime:

  • Locația, suprafața, propunerea financiară, tipul de proprietate, scurtă descriere a spațiului propus, date de contact, actele de proprietate - contract spațiu, cadastru, intabulare, extras de carte funciară, fotografii și sistem de supraveghere și alarmă.
  • Spațiul trebuie să respecte reglementările legale (avize și acorduri) privind acreditarea de funcționare a unei arhive;

Informații referitoare la  ofertă/solicitări de clarificări se pot obține la adresa de e-mail:  achizitii@dgas-ct.ro  , până la data de depunere a ofertelor.

Persoană de contact

TUZLUCHI Roxana,  telefon: 0341.180.104