Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1077037 - Achiziția serviciului de intervenție și mentenanță centrală termică și instalație gaze la Căminul pentru persoane vârstnice, pentru anul 2019

miercuri, 8 mai 2019

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Achiziția serviciului de intervenție și mentenanță centrală termică și instalație gaze la Căminul pentru persoane vârstnice, pentru anul 2019;
 
CPV și denumire: 50531200-8 - Servicii de întreținere a aparatelor cu gaz (Rev.2);

Descriere contract: Serviciile necesare sunt: - verificarea, revizia și întreținerea sistemului de distribuție gaze naturale, având regimul de presiune de lucru mai mică sau egală cu 6 bar, tip EDI; - verificarea și întreținerea instalațiilor de ardere și instalațiilor de automatizare pentru cazane; - verificări periodice și revizii ale instalațiilor de utilizare a gazelor naturale. Valoarea estimată este de 16.000 lei fără TVA, valoare în funcție de care se vor elabora și evalua ofertele, iar valoarea de 8000 lei fără TVA reprezintă posibila prelungire pe înca 4 luni (ianuarie - aprilie 2020), în limita disponibilității fondurilor bugetare. Valoarea estimată a posibilei prelungiri este de 8.000 lei fără TVA. Operatorii economici interesați vor prezenta oferta financiară până la data de 31.12.2019, având o valoare maximă estimată de 16.000 lei fără TVA;

Valoarea estimată fără TVA : 24.000,00 RON;

Condiții referitoare la contract: Contractul se va încheia după efectuarea lucrărilor de reparații la camera centralei termice, lucrări pentru achiziția cărora s-a publicat anunțul nr. ADV1075006/22.04.2019. Oferta se va întocmi pentru o perioadă de maxim 8 luni, respectiv până la 31.12.2019 și se va prezenta în prețuri unitare, fără TVA, iar valoarea totală va fi exprimată în lei fără TVA, cu TVA menționată distinct. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA;

Condiții de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat prețul total cel mai scăzut și a cărui ofertă corespunde specificațiilor și necesității autorității contractante.

Data limită depunere ofertă: 22.05.2019 16:00;

Informații suplimentare:
Ofertele se vor transmite la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro până în data de 22.05.2019, ora 16:00.


Declarații

Formular ofertă și centralizator

Clarificări