Consultarea pieței 2019

28. Determinarea valorii estimate pentru achiziția de dozator perete și dezinfectant de uz medical și curățare pentru mâini și piele

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț

obiectul consultării  

Achiziția de dezinfectant de uz medical și curățare pentru mâini și piele
Cod CPV: 33741300 – 9 - Dezinfectant pentru mâini

descriere consultare   

Primăria municipiului Constanța intenționează să achiziționeze dezinfectant de uz medical și curățare  pentru mâini și piele cu următoarele caracteristici:
Dozator perete– 8 buc
-
Pentru recipiente de 500ml și 1000ml, cu mâner pentru operare cu brațul sau cu cotul.
- Simplu de utilizat
- Dispensa precisă a produsului.
- Protecție cu valvă pentru eliminarea riscurilor de contaminare și evaporare.
- Compatibil cu dezinfectantul de uz medical și curățare pentru mâini și piele

Dezinfectant de uz medical și curățare pentru mâini și piele – 1 litru – 60 buc
Caracteristici :
- Balsam pe bază de alcool pentru dezinfectarea igienică și chirurgicală a mâinilor, gata de utilizat
Avantaje:
- Eficient împotriva bacteriilor, ciupercilor și vitricid împotriva virusurilor incapsulate (inclusiv HBV, HCV, HIV, Vaccinia)
- Cu un bonus de protecție a pielii și îngrijire printr-o formula inovatoare (Dexpantenol+Etilhexil glicerină)
- Fără coloranți și arome, așadar bland cu pielea
Domenii de utilizare: Dezinfectarea igienică a mâinilor.

aspecte supuse consultării   

Se solicită oferte de preț pentru toate produsele cu respectarea prezentului anunț. Transportul produselor până la sediul beneficiarului vor fi incluse în ofertă. 

data afișării anunțului
  15.02.2019
dată limită transmitere propuneri
20.02.2019
data limită consultare  

21.02.2019

modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform prezentului anunț pe adresa de e-mail: memis.kenan@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51.

     

27. Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii “Îmbunătățirea mediului urban în zona Tomis Nord – Henri Coandă " – Elaborare Documentație de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI)

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725
Număr telefon: 0241/488132

documente  
click pentru descărcare anunț
click pentru descărcare caiet de sarcini

obiectul consultării  

Determinarea valorii estimate a achiziţiei având ca obiect serviciul de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii “Îmbunătățirea mediului urban în zona Tomis Nord – Henri Coandă " – ELABORARE DOCUMENTAȚIE DE AVIZARE A LUCRĂRILOR DE INTERVENȚIE (DALI).

descriere consultare   

Consultare de piață cu privire la achiziția serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii “Îmbunătățirea mediului urban în zona Tomis Nord – Henri Coandă " – ELABORARE DOCUMENTAȚIE DE AVIZARE A LUCRĂRILOR DE INTERVENȚIE (DALI) SI A DOCUMENTAŢIILOR PENTRU OBŢINERE AVIZE/ACORDURI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ANEXAT.

aspecte supuse consultării  

Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii “Îmbunătățirea mediului urban în zona Tomis Nord – Henri Coandă " – ELABORARE DOCUMENTAȚIE DE AVIZARE A LUCRĂRILOR DE INTERVENȚIE (DALI) SI A DOCUMENTAŢIILOR PENTRU OBŢINERE AVIZE/ACORDURI 

condiții de participare    Oferta de preț (TVA evidențiat distinct) în vederea determinării valorii estimate a serviciului mai sus menționat.
data afișării anunțului
  13.02.2019
dată limită transmitere propuneri
18.02.2019
data limită consultare  

19.02.2019

modalitate desfășurare   Consultarea se va desfășura doar în sistem electronic, orice persoană/organizație interesată având posibilitatea de a transmite ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului, la adresa de e-mail: programe@primaria-constanta.ro
     

26. Determinarea valorii estimate a achiziţiei serviciului DPO (Ofițer de Protecție a Datelor) conform Art. 43 din H.G. 395/2016 

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț

obiectul consultării   determinarea valorii estimate a achiziției serviciului DPO (Ofițer de Protecție a Datelor) in vederea aplicării si respectării atat a prevederilor Regulamentului (UE) european de protecție a datelor cu caracter personal nr. 679/ 27 aprilie 2016, adoptat de Parlamentul European cat si a legislației in vigoare privind protecția datelor personale.

descriere consultare   

Primăria Municipiului Constanta intenționează sa achiziționeze serviciul DPO, care sa aplice si sa asigure respectarea prevederilor Regulamentului (UE) european de protecție a datelor cu caracter personal nr. 679/ Y7 aprilie 2016, adoptat de Parlamentul European si a legislației in vigoare privind protecția datelor personale.

aspecte supuse consultării  

se solicită ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate pentru achiziția serviciului DPO (Ofițer de Protecție a Datelor) in vederea aplicării si respectării atat a prevederilor Regulamentului (UE) european de protecție a datelor cu caracter personal nr. 679/ 27 aprilie 2016, adoptat de Parlamentul European cat si a legislației in vigoare privind protecția datelor personale.

Oferta de preț va fi elaborată în lei, fara TVA.

condiții de participare    Ofertă de preț (fără TVA) în vederea determinării valorii estimate a serviciului mai sus menționat. 
data afișării anunțului
  13.02.2019
dată limită transmitere propuneri
18.02.2019
data limită consultare  

20.02.2019

modalitate desfășurare   Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferta de preț în vederea determinării valorii estimate, cu respectarea celor precizate mai sus, la adresa de email primarie@primaria-constanta.ro.
     

25. Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Facilități de recreere în zona CET-Medeea" (SF, avize, studii de teren: topografic,  geotehnic, peisagistic, plan de reutilizare)

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț

obiectul consultării  

Determinarea valorii estimate a achiziţiei având ca obiect serviciul de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Facilități de recreere în zona CET-Medeea" (SF, avize, studii de teren: topografic,  geotehnic, peisagistic, plan de reutilizare)

descriere consultare   

Consultare de piață cu privire la achiziția serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Facilități de recreere în zona CET-Medeea" (SF, avize, studii de teren: topografic,  geotehnic, peisagistic, plan de reutilizare)

aspecte supuse consultării  

Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Facilități de recreere în zona CET-Medeea" (SF, avize, studii de teren: topografic,  geotehnic, peisagistic, plan de reutilizare) inclusiv detaliere a preţului estimat pe fiecare componentă.

condiții de participare    Ofertă de preț (TVA evidențiat distinct) în vederea determinării valorii estimate a serviciului mai sus menționat. 
data afișării anunțului
  12.02.2019
dată limită transmitere propuneri
14.02.2019
data limită consultare  

15.02.2019

modalitate desfășurare  

Consultarea se va desfășura doar în sistem electronic, orice persoană/organizație interesată având posibilitatea de a transmite ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului, la adresa de e-mail: programe@primaria-constanta.ro.

     

24. Determinarea valorii estimate pentru achiziția de dezinfectant de uz medical și curățare pentru mâini și piele

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț

obiectul consultării  

Achiziția de dezinfectant de uz medical și curățare pentru mâini și piele
Cod CPV: 33741300 – 9 - Dezinfectant pentru mâini

descriere consultare   

Primăria municipiului Constanța intenționează să achiziționeze dezinfectant de uz medical și curățare  pentru mâini și piele cu următoarele caracteristici:

Dozator perete universal SM-2 – 8 buc - pentru recipiente de 500ml și 1000ml, cu mâner pentru operare cu brațul sau cu cotul.
Simplu de utilizat
Dispensa precisă a produsului.
Protecție cu valvă pentru eliminarea riscurilor de contaminare și evaporare.

Desmarol Pure – 1 litru – 60 buc

Caracteristici :
Balsam pe bază de alcool pentru dezinfectarea igienică și chirurgicală a mâinilor, gata de utilizat
Avantaje:
Eficient împotriva bacteriilor, ciupercilor și vitricid împotriva virusurilor incapsulate (inclusiv HBV, HCV, HIV, Vaccinia)
Cu un bonus de protecție a pielii și îngrijire printr-o formula inovatoare (Dexpantenol+Etilhexil glicerină)
Fără coloranți și arome, așadar bland cu pielea

Domenii de utilizare: Dezinfectarea igienică a mâinilor.

aspecte supuse consultării  

Se solicită oferte de preț pentru toate produsele cu respectarea prezentului anunț. Transportul produselor până la sediul beneficiarului vor fi incluse în ofertă.

data afișării anunțului
  11.02.2019
dată limită transmitere propuneri
13.02.2019
data limită consultare  

14.02.2019

modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform prezentului anunț pe adresa de e-mail: memis.kenan@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51.

     

23. Determinarea valorii estimate pentru achiziția de mochetă, bare fixare mochetă interior și covoraș intrare

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț

obiectul consultării  

Achiziția de mochetă, bare fixare mochetă interior și covoraș intrare necesare Primăriei municipiului Constanța
Cod CPV: 39530000 - 6

descriere consultare   
Primăria municipiului Constanța intenționează să achiziționeze mochetă, bare fixare mochetă interior și covoraș intrare, necesare Primăriei municipiului Constanța cu următoarele caracteristici prezente în anunț.

Prețul ofertei va conține toate costurile pentru: transportul, prețul produsului, demontare mochetă existentă, montajul mochetei și a barelor fixare mochetă interior.

aspecte supuse consultării   Se solicită oferte de preț și prezentare mostre pentru toate produsele cu respectarea prezentului anunț. Garanția de lucrare este de minim 2 ani.Termenul de furnizare și de execuție a lucrării de la primirea comenzii.
     
data afișării anunțului
  08.02.2019
dată limită transmitere propuneri
14.02.2019
data limită consultare   15.02.2019
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform prezentului anunț pe adresa de e-mail: memis.kenan@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51.

     

22. Determinarea valorii estimate pentru achiziția serviciului de punere în funcțiune, întreținere, supraveghere și demontare fântâni arteziene și bazine ornamentale

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț
click pentru descărcare caiet de sarcini
click pentru descărcare listă cantități

obiectul consultării  

Îl constituie determinarea valorii estimate pentru achiziția serviciului de punere în funcțiune, întreținere, supraveghere și demontare fântâni arteziene și bazine ornamentale.
Cod CPV: 90920000-2 – ”Servicii de igienizare a instalațiilor”

descriere consultare   

Primăria Municipiului Constanța intenționează să achiziționeze serviciul de punere în funcțiune, întreținere, supraveghere și demontare fântâni arteziene și bazine ornamentale conform caietului de sarcini atașat în secțiunea documente.

aspecte supuse consultării    

Oferta va fi prezentată sub formă de devize distincte pentru fiecare categorie de operațiuni, elaborate în conformitate cu normativele în domeniu, conform listelor de cantități anexate la caietul de sarcini. Se va prezenta un centralizator al cheltuielilor la valoare fără TVA. Taxa pe valoarea adăugată se va evidenția distinct.

     
data afișării anunțului
  07.02.2019
dată limită transmitere propuneri
15.02.2019, orele 16:00.
data limită consultare   19.02.2019, orele 16:00.
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite propuneri privind oferte de preț la adresele de email: secretariat.dgsp@primaria-constanta.ro.

     

21. Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentație tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Îmbunătățirea mediului urban în zona Gară-Șoseaua Mangaliei-Abator" (SF, avize, altele: studiu topografic, studiu geotehnic, studiu peisagistic, plan de reutilizare)

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725
Număr telefon: 0241/488132

documente  
click pentru descărcare anunț

obiectul consultării  

Determinarea valorii estimate a achiziţiei având ca obiect serviciul de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Îmbunătăţirea mediului urban în zona Gară-Șoseaua Mangaliei-Abator” (SF, avize, altele: studiu topografic, studiu geotehnic, studiu peisagistic, plan de reutilizare)

descriere consultare   

Consultare de piață cu privire la achiziția serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Îmbunătăţirea mediului urban în zona Gară-Șoseaua Mangaliei-Abator” (SF, avize, altele: studiu topografic, studiu geotehnic, studiu peisagistic, plan de reutilizare)

     
condiții de participare   Oferta de preț (TVA evidențiat distinct) în vederea determinării valorii estimate a serviciului mai sus menționat.

 aspecte supuse consultării    Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Îmbunătăţirea mediului urban în zona Gară-Șoseaua Mangaliei-Abator” (SF, avize, altele: studiu topografic, studiu geotehnic, studiu peisagistic, plan de reutilizare) inclusiv detaliere a preţului estimat pe fiecare componentă.
     
data afișării anunțului
  05.02.2019
dată limită transmitere propuneri
08.02.2019
data limită consultare   11.02.2019

   
modalitate desfășurare  

Consultarea se va desfășura doar în sistem electronic, orice persoană/organizație interesată având posibilitatea de a transmite ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului, la adresa de e-mail: programe@primaria-constanta.ro

     

20. Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Facilități de recreere în zona CET-Medeea" (SF, avize, studii de teren: topografic,  geotehnic, peisagistic, plan de reutilizare)

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725
Număr telefon: 0241/488132

documente  
click pentru descărcare anunț

obiectul consultării  

Determinarea valorii estimate a achiziţiei având ca obiect serviciul de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Facilități de recreere în zona CET-Medeea" (SF, avize, studii de teren: topografic,  geotehnic, peisagistic, plan de reutilizare)

descriere consultare   

Consultare de piață cu privire la achiziția serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Facilități de recreere în zona CET-Medeea" (SF, avize, studii de teren: topografic,  geotehnic, peisagistic, plan de reutilizare)

condiții de participare   Ofertă de preț (TVA evidențiat distinct) în vederea determinării valorii estimate a serviciului mai sus menționat.
     
aspecte supuse consultării  

Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Facilități de recreere în zona CET-Medeea" (SF, avize, studii de teren: topografic,  geotehnic, peisagistic, plan de reutilizare) inclusiv detaliere a preţului estimat pe fiecare componentă.

     
data afișării anunțului   05.02.2019
dată limită transmitere propuneri
08.02.2019
data limită consultare   11.02.2019

   
modalitate desfășurare  

Consultarea se va desfășura doar în sistem electronic, orice persoană/organizație interesată având posibilitatea de a transmite ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului, la adresa de e-mail: programe@primaria-constanta.ro

     

19. Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Îmbunătăţirea mediului urban în zona Km 4 – Faleză Sud” (SF, avize, altele: studiu topografic, studiu geotehnic, studiu peisagistic, plan de reutilizare)

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725
Număr telefon: 0241/488132

documente  
click pentru descărcare anunț

obiectul consultării  

Determinarea valorii estimate a achiziţiei având ca obiect serviciul de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Îmbunătăţirea mediului urban în zona Km 4 – Faleză Sud” (SF, avize, altele: studiu topografic, studiu geotehnic, studiu peisagistic, plan de reutilizare).

condiții de participare   Oferta de preț (TVA evidențiat distinct) în vederea determinării valorii estimate a serviciului mai sus menționat.
     
aspecte supuse consultării  

Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Îmbunătăţirea mediului urban în zona Km 4 – Faleză Sud” (SF, avize, altele: studiu topografic, studiu geotehnic, studiu peisagistic, plan de reutilizare) inclusiv detaliere a preţului estimat pe fiecare componenta.

     
data afișării anunțului   04.02.2019
dată limită transmitere propuneri
07.02.2019
data limită consultare   08.02.2019

   
modalitate desfășurare  

Consultarea se va desfășura doar în sistem electronic, orice persoană/organizație interesată având posibilitatea de a transmite ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului, la adresa de e-mail: programe@primaria-constanta.ro

     

18. Determinarea valorii estimate pentru achiziția de ștampile necesare Primăriei municipiului Constanța

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț
click pentru vizualizare model ștampile urbanism

obiectul consultării  

Achiziția de ștampile necesare Primăriei municipiului Constanța.

Cod CPV: 30192153  – 8 ,,Ștampile cu text”


   
descriere consultare  

Primăria municipiului Constanța intenționează  să achiziționeze ștampile necesare Primăriei municipiului Constanța, conform caracteristicilor din anunțul publicat în secțiunea documente.

     
aspecte supuse consultării  

   

Se solicită oferte de preț pentru toate produsele cu respectarea prezentului anunț. Transportul produselor până la sediul beneficiarului vor fi incluse în ofertă.

     
data afișării anunțului   04.02.2019
dată limită transmitere propuneri
07.02.2019
data limită consultare   08.02.2019

   
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform prezentului anunț pe adresa de e-mail: memis.kenan@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51.

     

17. Determinarea valorii estimate pentru achiziția de vopsea emulsionată premium și grund acrilic alb ecologic pe bază de apă 

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț

obiectul consultării  

Achiziția de vopsea emulsionată premium și grund accrilic alb pe bază de apă necesar Primăriei municipiului Constanța

Cod CPV: 4411000 - Materiale de construcții


   
descriere consultare  

Primăria municipiului Constanța intenționează  să achiziționeze vopsea emulsionată premium și grund accrilic alb necesar Primăriei municipiului Constanța, conform caracteristicilor din anunțul publicat în secțiunea documente.

     
aspecte supuse consultării  

   
Se solicită oferte de preț pentru toate produsele cu respectarea prezentului anunț.   

     
data afișării anunțului   04.02.2019
dată limită transmitere propuneri
07.02.2019
data limită consultare   08.02.2019

   
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform prezentului anunț pe adresa de e-mail: memis.kenan@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51.

     

16. Determinarea valorii estimate în vederea achiziției serviciului de proiectare PAC, PT, DDE, serviciul de asistenţă tehnică și execuție lucrări pentru obiectivul de investiții: „Reabilitarea, modernizarea și mansardarea creșei nr.5, aleea Mimozelor nr.4, Municipiul Constanța”

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț
click pentru descărcare caiet de sarcini
documentație de autorizare lucrări de intervenție -parte scrisă
documentație de autorizare lucrări de intervenție -parte economică
documentație de autorizare lucrări de intervenție -parte desenată

obiectul consultării  

Serviciul de proiectare PAC, PT, DDE, serviciul de asistenţă tehnică și execuție lucrări pentru obiectivul de investiții: „Reabilitarea, modernizarea și mansardarea creșei nr.5, aleea Mimozelor nr.4, Municipiul Constanța

Cod CPV:
- 45210000-2 – Lucrări de construcţii de clădiri; (principal);
- 71327000-6 – Servicii de proiectare a structurilor portante;
- 71322200-3 – Servicii de proiectare a conductelor;
- 45231221-0– Lucrări de construcții de conducte de alimentare cu gaze naturale.


   
descriere consultare  

Pentru obiectivul de investitii „Reabilitarea, modernizarea și mansardarea creșei nr.5, aleea Mimozelor nr.4, Municipiul Constanța” este necesara intocmirea documentatie la faza Proiect pentru autorizatia de construire, Proiect tehnic de executie si executarea lucrarilor de construire. Realizarea serviciilor si lucrarilor se vor realiza pe etape astfel:

         Faza I Întocmire şi predare:

- Documentatia pentru obtinerea avizelor stabilite prin certificatul de urbanism nr.2296/12.06.2018, necesare obtinerii AC, precum si orice documentatii necesare obţinerii avizelor/acordurilor prevazute de legislatie pentru crese;

         Faza II Întocmire şi predare:

- Proiect pentru Autorizatia de Construire (P.A.C.), inclusiv proiectul privind organizarea executiei (P.O.E.), pentru cladire;
- Documentatia tehnica (P.A.C) in vederea execuţiei instalaţiei de utilizare gaze naturale (I.U.G.);
- Proiect Tehnic + Detalii de Executie + Caiete de Sarcini (PT+ DE+CS), inclusiv pentru instalatia de utilizare gaze naturale;
- Verificarea documentatiilor întocmite, pe specialitati;

          Faza III Executie lucrari, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor, inclusiv participarea la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie şi ori de câte ori se impune.

     
aspecte supuse consultării  

Se solicită o estimare a valorii serviciilor de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari, în vederea determinării valorii de piata a acestora, conform prevederilor prezentate in caietul de sarcini, anexat. Estimarile vor cuprinde pretul la valoarea totală în lei, fără TVA, cu precizarea distincta a TVA pentru:

  1. c/v aferentă serviciului de proiectare pentru documentaţiile necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism şi orice documentatii necesare obţinerii avizelor/acordurilor prevazute de legislatie pentru crese;
  2. c/v aferenta serviciului de proiectare Proiect pentru Autorizatia de Construire (P.A.C.), inclusiv proiectul privind organizarea executiei (P.O.E.);
  3. c/v aferenta serviciului de proiectare Documentatia tehnica (P.A.C) in vederea executiei instalatiei de utilizare gaze naturale (I.U.G.)
  4. c/v aferentă serviciului de proiectare PT+DDE+CS, respectiv Proiect tehnic, Detalii de execuţie şi Caiete de sarcini aferente reabilitare şi supraetajare cladire, inclusiv instalaţia de utilizare gaze;
  5. c/v serviciului de verificare proiect tehnic, pe specialităţi;
  6. c/v executie lucrări aferente reabilitare, modernizare şi mansardare creşa;
  7. c/v executie lucrări Instalaţie de Utilizare Gaze Naturale (IUG);
  8. c/v organizare de şantier defalcată pentru lucrări conexe şi pentru lucrări de constructii şi instalaţii;
  9. c/v asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata execuţiei lucrărilor.
     
data afișării anunțului   30.01.2019
dată limită transmitere propuneri
08.02.2019
data limită consultare   11.02.2019

   
modalitate desfășurare  

Se ataseaza caietul de sarcini

Consultarea se va desfasura în sistem electronic /e-mail orice persoană/organizație interesată având posibilitatea de  a transmite oferta privind estimarea de pret.

Estimările precum și alte informații se pot transmite la adresa de e – mail : directiatehnic@primaria-constanta.ro. Informațiile privind rezultatul consultării vor fi publicate pe www.e-licitatie.ro .

     

15. estimarea valorii execuţiei lucrărilor, inclusiv a serviciului de proiectare PAC, PT, DDE, verificarea proiectelor și asistența tehnică pentru obiectivul de investiții „Reabilitarea, modernizarea și mansardarea Creșei nr.2”, Aleea Mălinului nr.4, Municipiul Constanța

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț
click pentru descărcare caiet de sarcini
documentație de autorizare lucrări de intervenție - parte economică
documentație de autorizare lucrări de intervenție - parte scrisă
documentație de autorizare lucrări de intervenție - parte desenată

obiectul consultării  

estimarea valorii execuției lucrărilor, inclusiv a serviciului de proiectare PAC, PT, DDE (Proiect pentru Autorizația de Construire, Proiect tehnic și Detalii de execuție), verificarea proiectelor și asistența tehnică pentru obiectivul de investiţii „Reabilitarea, modernizarea și mansardarea Creșei nr. 2”, Aleea Mălinului nr. 4, Municipiul Constanța.

Cod CPV potrivit Regulamentului (CE) nr. 213/2008 al comisiei din 28 noiembrie 2007 – care asigură descrierea cât mai exactă a obiectului contractului:

- 45210000 -2 – Lucrări de construcţii de clădiri (cod principal);
- 71327000 -6 - Servicii de proiectare a structurilor portante;
- 45231221-0 – Lucrări de construcții de conducte de alimentare cu gaze naturale;
- 71322200-3 – Servicii de proiectare a conductelor.


   
descriere consultare  

estimarea valorii pentru lucrări și servicii aferente obiectivului de investiţii „Reabilitarea, modernizarea și mansardarea Creșei nr. 2”, Aleea Mălinului nr. 4, Municipiul Constanța, după cum urmează:

       Faza I -  Întocmire și predare :

  • Documentația pentru obținerea avizelor stabilite prin certificatul de urbanism nr. 2297 / 12.06.2018, necesare obținerii AC, precum și orice documentații necesare obţinerii avizelor/acordurilor prevăzute de legislație pentru creșe;

       Faza II - Întocmire și predare :

  • Proiect pentru Autorizația de construire (PAC), inclusiv proiectul privind organizarea execuției (POE), pentru clădire;
  • Documentația tehnică (PAC) pentru execuția instalației de utilizare gaze naturale (IUG);
  • Proiect Tehnic + Detalii de Execuție + Caiete de Sarcini (PT+DE+CS), inclusiv pentru instalația de utilizare gaze naturale;
  • Verificarea documentațiilor întocmite, pe specialități.

          Faza III :

  • Execuția lucrărilor;
  • Asistența tehnică din partea proiectantului pe toată durata execuției lucrărilor, inclusiv participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuție, precum și ori de câte ori se impune.
     
aspecte supuse consultării  

să estimeze valoric conform caietului de sarcini pe faze si activități, astfel:

  1. valoarea aferenta serviciului de proiectare pentru documentaţiile necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism si orice documentatii necesare obţinerii avizelor/acordurilor prevazute de legislatie pentru crese;
  2. valoarea aferenta serviciului de proiectare Proiect pentru obtinerea Autorizaţiei de Construire (PAC) şi Proiect privind Organizarea Executiei (POE);
  3. valoarea aferenta serviciului de proiectare Proiect pentru Documentatia tehnica (P.A.C) in vederea executiei instalatiei de utilizare gaze naturale (I.U.G.);
  4. valoarea aferenta serviciului de proiectare PT+DDE+CS, respectiv Proiect tehnic, Detalii de execuţie şi Caiete de sarcini aferente reabilitare, modernizare şi mansardare cladire, inclusiv instalaţia de utilizare gaze;
  5. valoarea serviciului de verificare proiect tehnic pe specialităţi;
  6. valoare executie lucrări aferente reabilitare, modernizare şi mansardare creşă;
  7. valoare executie lucrări Instalaţie de Utilizare Gaze naturale (IUG);
  8. valoare organizare de şantier, defalcata pe lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii santierului si cheltuieli conexe organizarii santierului;
  9. valoare asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata execuţiei lucrărilor.
     
data afișării anunțului   30.01.2019
dată limită transmitere propuneri
08.02.2019
data limită consultare   11.02.2019

   
modalitate desfășurare  

Consultarea se va desfășura în sistem electronic/e-mail, orice persoană/organizație interesată având posibilitatea de a transmite oferta de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului.

Se poate transmite orice altă informație sau propunere considerată necesară cu privire la documentele puse la dispoziție de către autoritate contractantă.

Ofertele, precum și alte informații se pot transmite la adresa de e-mail: directiatehnic@primaria-constanta.ro.

Informațiile cu privire la rezultatul consultării vor fi publicate pe www.e-licitatie.ro

     

14. Estimarea valorii execuţiei lucrărilor, inclusiv a serviciului de proiectare PAC, PT, DDE, verificarea proiectelor și asistența tehnică pentru obiectivul de investitii „REABILITAREA, MODERNIZAREA ŞI MANSARDAREA CREŞEI nr.1”, Str. Adamclisi nr.1, Municipiul Constanţa

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț
click pentru descărcare caiet de sarcini
documentație de autorizare lucrări de intervenție - parte scrisă
documentație de autorizare lucrări de intervenție - parte desenată

obiectul consultării  

Estimarea valorii execuției lucrărilor, inclusiv a serviciului de proiectare PAC, PT, DDE (Proiect pentru Autorizația de Construire, Proiect tehnic și Detalii de execuție), verificarea proiectelor și asistența tehnică pentru obiectivul de investiţii „REABILITAREA, MODERNIZAREA ȘI MANSARDAREA CREȘEI nr.1”, Str. Adamclisi nr.1, Municipiul Constanța. 

 Cod CPV potrivit Regulamentului (CE) nr. 213/2008 al comisiei din 28 noiembrie 2007 – care asigură descrierea cât mai exactă a obiectului contractului:

- 45210000 -2 – Lucrări de construcţii de clădiri (cod principal);
- 71327000 -6 - Servicii de proiectare a structurilor portante;
- 45231221-0 – Lucrări de construcții de conducte de alimentare cu gaze naturale;
- 71322200-3 – Servicii de proiectare a conductelor.


   
descriere consultare  

Estimarea valorii pentru lucrări și servicii aferente obiectivului de investiţii „REABILITAREA, MODERNIZAREA ȘI MANSARDAREA CREȘEI nr.1” Str. Adamclisi nr.1, Municipiul Constanța, după cum urmează:

       Faza I -  Întocmire și predare :

  • Documentația pentru obținerea avizelor stabilite prin certificatul de urbanism nr. 2298 / 12.06.2018, necesare obținerii AC, precum și orice documentații necesare obţinerii avizelor/acordurilor prevăzute de legislație pentru creșe;

       Faza II - Întocmire și predare :

  • Proiect pentru Autorizația de construire (PAC), inclusiv proiectul privind organizarea execuției (POE), pentru clădire;
  • Documentația tehnică (PAC) pentru execuția instalației de utilizare gaze naturale (IUG);
  • Proiect Tehnic + Detalii de Execuție + Caiete de Sarcini (PT+DE+CS), inclusiv pentru instalația de utilizare gaze naturale;
  • Verificarea documentațiilor întocmite, pe specialități.

          Faza III :

  • Execuția lucrărilor;
  • Asistența tehnică din partea proiectantului pe toată durata execuției lucrărilor, inclusiv participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuție, precum și ori de câte ori se impune.
     
aspecte supuse consultării  

să estimeze valoric conform caietului de sarcini, anexat, pe faze și activități, astfel:

  1. valoarea aferentă serviciului de proiectare pentru documentaţiile necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism si orice documentatii necesare obţinerii avizelor/acordurilor prevazute de legislatie pentru crese;
  2. valoarea aferentă serviciului de proiectare Proiect pentru Autorizatia de Construire (P.A.C.), inclusiv proiectul privind organizarea executiei (P.O.E.);
  3. valoarea aferentă serviciului de proiectare Documentatia tehnica (P.A.C) in vederea executiei instalatiei de utilizare gaze naturale (I.U.G.)
  4. valoarea aferentă serviciului de proiectare PT+DDE+CS, respectiv Proiect tehnic, Detalii de execuţie şi Caiete de sarcini aferente reabilitare şi supraetajare cladire, inclusiv instalaţia de utilizare gaze;
  5. valoarea serviciului de verificare proiect tehnic, pe specialităţi;
  6. valoarea execuție lucrări aferente reabilitare, modernizare şi mansardare creşa;
  7. valoarea execuție lucrări Instalaţie de Utilizare Gaze Naturale (IUG);
  8. valoarea organizare de şantier defalcată pentru lucrări conexe şi pentru lucrări de constructii şi instalaţii;
  9. valoarea asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată durata execuţiei lucrărilor.
     
data afișării anunțului   30.01.2019
dată limită transmitere propuneri
08.02.2019
data limită consultare   11.02.2019

   
modalitate desfășurare  

Consultarea se va desfășura în sistem electronic/e-mail, orice persoană/organizație interesată având posibilitatea de a transmite oferta de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului.

Se poate transmite orice altă informație sau propunere considerată necesară cu privire la documentele puse la dispoziție de către autoritate contractantă.

Ofertele, precum și alte informații se pot transmite la adresa de e-mail: directiatehnic@primaria-constanta.ro.

Informațiile cu privire la rezultatul consultării vor fi publicate pe www.e-licitatie.ro

     

13. Determinarea valorii estimate în vederea achiziției de steme exterioare și interioare pentru sediile, direcțiile și compartimentele din cadrul Primăriei municipiului Constanța, conform art. 43 din H.G. 395/2016

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț

obiectul consultării  
Achiziția de steme exrterioare ce vor fi aplicate pe clădirile în care funcționează structuri ale Primăriei municipiului Constanța, precum și steme de interior pentru direcții și compartimente.


   
descriere consultare  

1. Stema României – pentru exterior clădire - Dimensiune – 45/35 cm - Executată din polimeri (PS, ABS, PVC, PE-HD) sau alte materiale rezistente la intemperii, colorată conf.legii, cu suport montaj, 8 buc.
2. Stema României – pentru interior compartimente - Dimensiune – 45/35 cm - Executată din tablă volumetrică din alamă, patinată – patină veche, lăcuită și uscată în cuptor, cu suport montaj - 18 buc.

     
aspecte supuse consultării   Se solicită oferte de preț pentru achiziția de steme exrterioare ce vor fi aplicate pe clădirile în care funcționează structuri ale Primăriei municipiului Constanța, precum și steme de interior pentru direcții și compartimente, conform tabelului din atașament.
     
data afișării anunțului   28.01.2019
dată limită transmitere propuneri
31.01.2019
data limită consultare   01.02.2019

   
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite propunerea pe adresa de e-mail: doinita.enache@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, str.Cuza Vodă nr.27.

     

12. Determinarea valorii estimate pentru achiziţia de servicii de elaborare expertiză tehnică și studii de specialitate pentru amplsamentul situat în municipiul Constanța, la Poarta 1, în suprafață de 16.462 mp.

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț
click pentru decărcare plan

obiectul consultării  

Estimarea valorii de achiziție a serviciilor de elaborare a:

- 71319000-7 (Servicii de expertiză) expertiză tehnică pentru cerința fundamentală „rezistență mecanică și stabilitate" a amplasamentului având în vedere că acesta a fost construit în mare;
- 71351810-4 (Servicii de topografie) studiu topografic;
- 71332000-4 (Servicii de inginerie geotehnică) studiu geotehnic;
- 71351900-2 (Servicii de geologie, de oceanografie și de hidrologie) studiu hidrologic;
- 79311100-8 (Servicii de elaborare de studii) studiu istoric.


   
descriere consultare  

aceste studii sunt propuse pentru amplasamentul situat în Municipiul Constanța, la Poarta 1, în suprafață de 16.462mp, delimitat în planul anexat.

     
aspecte supuse consultării   oferta de preț (TVA evidențiat distinct) în vederea determinării valorii estimate a serviciilor cu detalierea prețului estimat pe fiecare documentație în parte. 

Ofertanții vor prezenta și o listă cu personalul necesar realizării acestui serviciu.

condiții de participare   Cu respectarea prezentului anunț.
     
data afișării anunțului   28.01.2019
dată limită transmitere propuneri
08.02.2019
data limită consultare   15.02.2019

   
modalitate desfășurare  

Consultarea se va desfășura doar în sistem electronic, orice persoană/ organizație interesată având posibilitatea de a transmite oferta de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului. Se poate transmite orice altă informație sau propunere considerată necesară cu privire la documentele puse la dispoziție de autoritatea contractantă.
Ofertele, precum și alte informații, se pot transmite pe adresa de e-mail: arhitect.sef@outlook.com
Informațiile cu privire la rezultatul consultării vor fi publicate pe www.e-licitație.ro.

     

11. Determinarea valorii estimate a achiziţiei serviciului de instruire a personalului în vederea formării în domeniul anticorupţiei prin cursuri de formare privind etica şi integritatea, în cadrul proiectului ”Creșterea capacității administrative a Municipiului Constanța prin implementare de măsuri în domeniul anticorupţiei”

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725
Număr telefon: 0241/488132

documente  
click pentru descărcare anunț

obiectul consultării  
Determinarea valorii estimate a achiziţiei având ca obiect serviciul de instruire a personalului în vederea formării în domeniul anticorupţiei prin cursuri de formare privind etica şi integritatea, în cadrul proiectului ”Creșterea capacității administrative a Municipiului Constanța prin implementare de măsuri în domeniul anticorupţiei”.


   
descriere consultare   Consultare de piață cu privire la achiziția serviciului de instruire a personalului în vederea formării în domeniul anticorupţiei prin cursuri de formare privind etica şi integritatea, în cadrul proiectului ”Creșterea capacității administrative a Municipiului Constanța prin implementare de măsuri în domeniul anticorupţiei”.
     
aspecte supuse consultării  

Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de instruire a personalului în vederea formării în domeniul anticorupţiei prin cursuri de formare privind etica şi integritatea, în cadrul proiectului ”Creșterea capacității administrative a Municipiului Constanța prin implementare de măsuri în domeniul anticorupţiei”, inclusiv detaliere a preţului estimat pe fiecare componentă.

condiții de participare   Ofertă de preț (TVA evidențiat distinct) în vederea determinării valorii estimate a serviciului mai sus menționat. 
     
data afișării anunțului   28.01.2019
dată limită transmitere propuneri
31.01.2019
data limită consultare   01.02.2019

   
modalitate desfășurare   Consultarea se va desfășura doar în sistem electronic, orice persoană/organizație interesată având posibilitatea de a transmite ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului, la adresa de e-mail: programe@primaria-constanta.ro
     

10. Determinarea valorii estimate pentru achiziția de robinet sertar pană corp plat PN 10 DN 100

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț

     
obiectul consultării  

Achiziția de robinet sertar pană corp plat PN 10 DN 100 necesar stadionului „Gheorghe Hagi”
Cod CPV: 44411000 – 4 - Articole sanitare 


   
descriere consultare   Primăria municipiului Constanța intenționează  să achiziționeze robinet sertar pană corp plat PN 10 DN 100 necesar stadionului „Gheorghe Hagi” cu următoarele caracteristici:

- Robinet sertar pana corp plan PN 10 DN 100:
- Presiune nominală – PN 10
- Diametrul nominal – DN 100
- Greutate robinet sertar pana corp plat PN 10 DN 100 – 23 kg/buc
- Utilizare robinet sertar pana corp PN 10 DN 100 – instalații industriale de transport apă sau fluide necorozive și neinflamabile, construcții civile unde este necesarun debit mare de apă

aspecte supuse consultării   Se solicită oferte de preț pentru toate produsele cu respectarea prezentului anunț.
data afișării anunțului   25.01.2019
dată limită transmitere propuneri
31.01.2019
data limită consultare   01.02.2019

   
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform prezentului anunț pe adresa de e-mail: memis.kenan@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51.

     

9. Determinarea valorii estimate pentru achiziția serviciului de telefonie fixă și transmisie date prin fax

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț
click pentru descărcare caiet de sarcini

     
obiectul consultării  

Achiziția serviciului de „telefonie fixă și transmisie date prin fax” necesar primăriei municipiului Constanța
Cod CPV: 64210000 – 1 servicii de telefonie și de transmisie de date


   
descriere consultare  

Primăria municipiului Constanța intenționează să achiziționeze serviciul de „telefonie fixă și transmisie date prin fax”, necesar primăriei municipiului Constanța conform caietului de sarcini publicat în secțiunea documente.

aspecte supuse consultării  

Se solicită oferte de preț cu respectarea cerințelor caietului de sarcini publicat în secțiunea documente.

data afișării anunțului   23.01.2019
dată limită transmitere propuneri
29.01.2019
data limită consultare   30.01.2019

   
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform prezentului anunț pe adresa de e-mail: memis.kenan@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51.

     

8. Determinarea valorii estimate privind "Achiziția serviciului de asigurare a integrității a bunurilor publice și private aparținând municipiului Constanţa” pentru o perioadă de 4 ani.

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725
nr. telefon/fax 0241/488186.

documente  
click pentru descărcare anunț
click pentru descărcare anexă anunț

     
obiectul consultării  

Îl constituie determinarea valorii estimate pentru achiziția publică "Serviciul de asigurare a integrității a bunurilor publice și private aparținând municipiului Constanţa” pentru o perioadă de 4 ani.
Cod CPV : - 79713000 Servicii de pază


   
descriere consultare  

Serviciul de pază se va executa conform cerințelor legislației în vigoare. Posturile sunt de tip permanent, fixe/mobile, 24 h din 24 h, numărul minim de posturi de pază este de 10, într-un cuantum de maxim 357.120 ore /4 ani (48 luni) și maxim 100, într-un cuantum de maxim 3.571.200 ore/ 4 ani (48 luni), astfel:

Numărul maxim de zile într-o lună: = 31 zile/lună
Anul I (contract subsecvent nr. 1)
Minim =   10 posturi x 24 ore/zi x 31 zile/lună x 12 luni/an =  89.280 ore/an
Maxim = 100 posturi x 24 ore/zi x 31 zile/lună x 12 luni = 892.800 ore/an
Anul II (contract subsecvent nr. 2)
Minim =   10 posturi x 24 ore/zi x 31 zile/lună x 12 luni/an =  89.280 ore/an
Maxim = 100 posturi x 24 ore/zi x 31 zile/lună x 12 luni = 892.800 ore/an
Anul III (contract subsecvent nr. 3)
Minim =   10 posturi x 24 ore/zi x 31 zile/lună x 12 luni/an =  89.280 ore/an
Maxim = 100 posturi x 24 ore/zi x 31 zile/lună x 12 luni = 892.800 ore/an
Anul IV (contract subsecvent nr. 4)
Minim =   10 posturi x 24 ore/zi x 31 zile/lună x 12 luni/an =  89.280 ore/an
Maxim = 100 posturi x 24 ore/zi x 31 zile/lună x 12 luni = 892.800 ore/an

Total acord cadru (minim 10 posturi) pe 4 ani (48 luni)
10 posturi x 24 ore/zi x 31 zile/lună x 48 luni/4 ani =  357.120 ore/contract
Total acord cadru (maxim 100 posturi) pe 4 ani (48 luni)
100 posturi x 24 ore/zi x 31 zile/lună x 48 luni/4 ani = 3.571.200 ore/contract

Programul de lucru al agenților de securitate este de maxim 12 ore / zi.

aspecte supuse consultării  

În vederea elaborării caietului de sarcini și a estimării valorice se va preciza:
- prețul unitar/oră, fără T.V.A., cu specificarea modalității de calcul conform Anexei nr. 1;
- perioada de timp alocată turei (schimbului) de pază maxim 8 sau 12 ore;
- alte propuneri pentru îmbunătățirea calității serviciului de pază.

data afișării anunțului   21.01.2019
dată limită transmitere propuneri
29.01.2019
data limită consultare   31.01.2019

   
modalitate desfășurare  

Orice persoană/organizație interesată are posibilitatea de a transmite oferta de preț în vederea determinării valorii estimate numai prin mijloace electronice la adresa de e-mail sigurantabunuripublice@primăria-constanța.ro. Alte informații pot fi obținute la nr. de telefon 0241 488186.

     

7. determinarea valorii estimate privind achiziția de „Amenajare și întreţinere a zonelor verzi prin aplicarea tehnologiilor specifice și achiziția de materiale necesare amenajării acestora, pentru spațiile verzi care sunt/vor fi cadastrate în Municipiul Constanța”

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț
click pentru descărcare anexă anunț

     
obiectul consultării  

îl constituie determinarea valorii estimate pentru achiziția publică de „Amenajare și întreținere a zonelor verzi prin aplicarea tehnologiilor specifice și achiziția de materiale necesare amenajării acestora, pentru spațiile verzi care sunt/vor fi cadastrate  în Municipiul Constanța”.

Cod CPV 77310000-6 – Amenajare și întreținere spații verzi (Rev.2);
Cod CPV 43323000-3 – Echipament de irigare (Rev.2);
Cod CPV 45232120-9 – Lucrări de irigație (Rev.2).


   
descriere consultare  

Primăria municipiului Constanţa inițiază achiziția de „Amenajare și întreţinere a zonelor verzi prin aplicarea tehnologiilor specifice și achiziția de materiale necesare amenajării acestora, pentru spațiile verzi care sunt/vor fi cadastrate în Municipiul Constanța” – acord cadru pe 4 ani, pentru fiecare zonă de lucru din Municipiul Constanța și stațiunea Mamaia.

Lucrările necesare pentru achiziţia „Amenajare și întreţinere a zonelor verzi prin aplicarea tehnologiilor specifice și achiziția de materiale necesare amenajării acestora, pentru spațiile verzi care sunt/vor fi cadastrate în Municipiul Constanța” sunt prezentate în tabelul anexă la prezentul anunţ publicitar, conform anunțului publicat în secțiunea documente.

aspecte supuse consultării  

În vederea unei estimarii cât mai reale a valorii estimate a achiziției, se solicită firmelor specializate în proiectarea și execuția lucrărilor de amenajare, următoarele:

- preţurile unitare pentru activităţile necesare, vor include toate cheltuielile necesare prestației,  transport, aprovizionare, manipulare, cheltuieli indirecte, taxe, impozite considerate obligaţii legale ale contractanţilor, profit, transportul muncitorilor până la zona de lucru indicată de beneficiar, exclusiv T.V.A., care va fi evidenţiat distinct.

- preţurile unitare la materialele necesare pentru desfăşurarea activităţilor şi pentru componentele necesare pentru sistemul de irigat, vor include toate cheltuielile privind  transportul la beneficiar, aprovizionare, manipulare, cheltuieli indirecte, taxe, impozite considerate obligaţii legale ale contractanţilor, profit, exclusiv T.V.A., care va fi evidenţiat distinct.

- preţul unitar pentru întocmire planuri de arhitectură peisageră va include toate cheltuielile necesare prestației, cheltuieli indirecte, taxe, impozite considerate obligaţii legale ale contractanţilor, profit, exclusiv T.V.A., care va fi evidenţiat distinct.

De asemenea, se solicită opinia firmelor specializate în proiectarea și execuția lucrărilor de amenajare, respectiv întreținere spații verzi, conform descrierii de mai sus, cu privire la acele caracteristici care nu au fost luate în considerare de autoritatea contractantă, acestea constituind componentă a contribuției tehnice și creative a ofertanților.

data afișării anunțului   21.01.2019
dată limită transmitere propuneri
28.02.2019
data limită consultare   15.03.2019

   
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite propuneri privind ofertele de preţ/tarife la adresele de email: servicii.publice@primaria-constanta.ro; secretariat.dgsp@primaria-constanta.ro Informații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon 0241/488.171.

     

6. determinarea valorii estimate privind achiziția și montarea a 4 containere (tip modular) pentru funcționarea punctelor de prim ajutor din municipiul Constanța

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț

     
obiectul consultării  

îl constituie achiziția și montarea a 4 containere (tip modular) pentru buna funcționare și desfășurare a punctelor de prim ajutor din municipiul Constanța.

Cod CPV: 34221000 - 2 Containere mobile cu utilizare specială


   
descriere consultare  

Primăria Municipiului Constanța intenționează sa achiziționeze 4 containere (tip modular) pentru buna funcționare și desfășurare a punctelor de prim ajutor din municipiul Constanța., conform anunțului publicat în secțiunea documente.

aspecte supuse consultării  

Se solicită ofertă de preț pentru achiziția și montarea a 4 containere (tip modular) pentru buna funcționare și desfășurare a punctelor de prim ajutor din municipiul Constanța., conform anunțului publicat în secțiunea documente.

data afișării anunțului   17.01.2019
dată limită transmitere propuneri
25.01.2019, ora 16:00
data limită consultare   30.01.2019

   
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite propuneri privind detalii tehnice, oferte de preț, schițe, etc.,  în vederea elaborării caietului de sarcini și a estimării valorice.

Propunerile vor fi transmise în original la  sediul din str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10, Constanța sau pe adresa de email: andreea.stefanescu@primaria-constanta.ro.

     

5. determinarea valorii estimate privind achiziţia de echipamente medicale obligatorii necesare pentru amenajarea celor 4 puncte de prim ajutor din municipiul Constanța

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente  
click pentru descărcare anunț

     
obiectul consultării  

îl constituie achiziția echipamentelor necesare pentru buna funcționare și desfășurare a celor 4 puncte de prim ajutor din municipiul Constanța.

Cod CPV: 33100000 - Echipamente medicale


   
descriere consultare  

Primăria Municipiului Constanța intenționează sa achiziționeze echipamente necesare pentru buna funcționare și desfășurare a celor 4 puncte de prim ajutor din municipiul Constanța, conform anunțului publicat în secțiunea documente.

aspecte supuse consultării  

Se solicită ofertă de preț pentru achiziția echipamentelor necesare pentru buna funcționare și desfășurare a celor 4 puncte de prim ajutor din municipiul Constanța, conform anunțului publicat în secțiunea documente.

data afișării anunțului   17.01.2019
dată limită transmitere propuneri
25.01.2019, ora 16:00
data limită consultare   30.01.2019, ora 16:00

   
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite propuneri privind detalii tehnice, oferte de preț, schițe, etc.,  în vederea elaborării caietului de sarcini și a estimării valorice.

Propunerile vor fi transmise în original la adresa Primăriei Municipiului Constanța - Serviciul Amenajări Urbane, sediul din str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10, Constanța sau pe adresa de email: andreea.stefanescu@primaria-constanta.ro.

     

4. determinarea valorii estimate privind achiziţia de  Servicii de organizare de expoziții, târguri și de congrese în vederea organizării stand expozițional în cadrul Târgului de turism al României, București 2019

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente   click pentru descărcare anunț
click pentru descărcare caiet de sarcini
     
obiectul consultării  

Se vor solicita oferte de preț privind achiziția servicii de organizare de expoziții, târguri și de congrese, cu respectarea caietului de sarcini publicat în secțiunea documente, în vederea determinării valorii estimate .

Cod CPV: 79950000-8 Servicii de organizare de expoziții, târguri și congrese


   
descriere consultare  

Primăria Municipiului Constanța intenționează sa achiziționeze servicii de organizare expoziții, târguri și de congrese în vederea organizării stand expozițional în cadrul Târgului de Turism al României, București -2019.

aspecte supuse consultării  

Se solicită ofertă de preț pentru achiziția servicii de organizare expoziții, târguri și de congrese, conform caietului de sarcini publicat în secțiunea documente, în vederea determinării valorii estimate.

data afișării anunțului   17.01.2019
dată limită transmitere propuneri
21.01.2019
data limită consultare   22.01.2019

   
modalitate desfășurare  

Caietul de sarcini nr. 9899/17.01.2019 poate fi descărcat din secțiunea documente, nr. de telefon 0241.485 892.

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferta de preț pe adresa de e-mail: evenimente@primaria-constanta.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Constanța, bd. Tomis nr. 51 (Registratura).

     

3. determinarea valorii estimate a achiziţiei polițe asigurare facultivă CASCO la 4 autoturisme Skoda Octavia

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente   click pentru descărcare anunț
     
obiectul consultării  

Determinarea valorii estimate a achiziției polițe asigurare facultativă CASCO la 4 autoturisme Skoda Octavia.

Cod CPV: 66514110 - Servicii de asigurare a autovehiculelor.


   
descriere consultare  

Se solicită ofertă de preț pentru polițe asigurare facultativă CASCO la 4 autoturisme Skoda Octavia, cu următoarele date tehnice:

1. Categoria: Autoturism;
2. 
Combustie: Benzină;
3. 
Masa: proprie - 1.247 Kg / totală - 1.797Kg;
4. 
Cilindree: 999 cm
5. An fabricație: 2018;
6. 
Preț de nou: 82.491,34 Lei cu TVA / autoturism.

aspecte supuse consultării  

Se solicită ofertă de preț, în vederea determinării valorii estimate, a 4 polițe de asigurare facultativă CASCO pe o perioadă de 12 luni, franciză 0 și plata integrală, cu următoarele date de intrare în vigoare:

Nr. crt

Număr înmatriculare

Serie de șasiu

Dată intrare în vigoare

1

CT 12 JAX

TMBAP7NE8J0192377

01.02.2019

2

CT 12 JGV

TMBAP7NE2J0233764

01.02.2019

3

CT 12 JGU

TMBAP7NE8J0234983

01.02.2019

4

CT 12 JXS

TMBAP7NE8J0246087

01.02.2019

 

data afișării anunțului   15.01.2019
dată limită transmitere propuneri
17.01.2019
data limită consultare   18.01.2019

   
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform aspectelor supuse consultării pe adresa de e-mail: corneliu.stuparu@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51.

     

2. determinarea valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Îmbunătăţirea mediului urban în zona Coiciu - Casa de Cultură” (SF, avize, altele: studiu topografic, studiu geotehnic, studiu peisagistic, plan de reutilizare)

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725
Număr telefon: 0241/488132

documente   click pentru descărcare anunț
     
obiectul consultării   Determinarea valorii estimate a achiziţiei având ca obiect serviciul de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Îmbunătăţirea mediului urban în zona Coiciu - Casa de Cultură” (SF, avize, altele: studiu topografic, studiu geotehnic, studiu peisagistic, plan de reutilizare)


   
descriere consultare  

Ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivului de investiţii „Îmbunătăţirea mediului urban în zona Coiciu - Casa de Cultură” (SF, avize, altele: studiu topografic, studiu geotehnic, studiu peisagistic, plan de reutilizare) inclusiv detaliere a preţului estimat pe fiecare componentă.

aspecte supuse consultării  

Ofertă de preț (TVA evidențiat distinct) în vederea determinării valorii estimate a serviciului mai sus menționaț.

data afișării anunțului   07.01.2019
dată limită transmitere propuneri
09.01.2019
data limită consultare   10.01.2019

   
modalitate desfășurare  

Consultarea se va desfășura doar în sistem electronic, orice persoană/organizație interesată având posibilitatea de a transmite ofertă de preț în vederea determinării valorii estimate a serviciului, la adresa de e-mail: programe@primaria-constanta.ro.

     

1. Determinarea valorii estimate a achiziției polițe de asigurare obligatorie RCA a 4 autoturisme Skoda Octavia

informații generale privind autoritatea contractantă  

Municipiul Constanța; Cod fiscal 4785631
Adresa: Primăria municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, Constanța, cod poștal 900725

documente   click pentru descărcare anunț
     
obiectul consultării  

Determinarea valorii estimate a achiziției de polițe de asigurare obligatorie RCA a 4 autoturisme Skoda Octavia
Cod CPV: 66516100 - Servicii de asigurare de răspundere civilă auto.


   
descriere consultare  

Se solicită ofertă de preț pentru polițe asigurare obligatorie RCA la 4 autoturisme Skoda Octavia, cu următoarele date tehnice:

  1. Categoria: Autoturism
  2. Combustie: Benzină
  3. Masa: proprie - 1.247 Kg / totală - 1.797Kg
  4. Cilindree: 999 cm3
  5. An fabricație: 2018
aspecte supuse consultării  

Se solicită ofertă de preț, în vederea determinării valorii estimate, a 4 polițe de asigurare obligatorie RCA pentru o perioadă de 12 luni, cu următoarele date de intrare în vigoare:

Nr. crt

Număr înmatriculare

Serie de șasiu

Dată intrare în vigoare

1

CT 12 JAX

TMBAP7NE8J0192377

18.01.2019

2

CT 12 JGV

TMBAP7NE2J0233764

27.01.2019

3

CT 12 JGU

TMBAP7NE8J0234983

08.02.2019

4

CT 12 JXS

TMBAP7NE8J0246087

17.02.2019

data afișării anunțului   03.01.2019
dată limită transmitere propuneri
07.01.2019
data limită consultare   08.01.2019 

   
modalitate desfășurare  

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform aspectelor supuse consultării pe adresa de e-mail: corneliu.stuparu@primaria- constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, b-dul Tomis nr. 51.