Termen limita raspuns la solicitarea de oferta in SEAP: 12-09-2016, ora 14.00.
Caietul de sarcini, anuntul publicitar complet, formularul de oferta si declaratia 164 pot fi obtinute de pe site-ul Primariei de la adresa www.primaria-constanta.ro
Ulterior acceptarii ofertei in SEAP, oferatantul isi va depune oferta ferma insotita de toate celelalte documente solicitate la adresa Primaria Municipiului Constanta, bd. Tomis. nr.51,camera 18 – Serviciul Management Documente , in atentia Directiei Tehnic - Achizitii., si pe adresa de e-mail primarie@primaria-constanta.ro, pana la data de 13-09-2016, ora 14.00.
ATENTIE – Conform art. 43 alin (1 )si (3) din HG 395/2016, “ Autoritatea contractanta are dreptul de a achizitiona direct produse, servicii sau lucrari, în masura în care valoarea estimata a achizitiei, fara TVA, este mai mica decât pragurile valorice prevazute la art. 7 alin. (5) din Legea nr.98/2016.În cazul în care autoritatea contractanta nu identifica în cadrul catalogului electronic produsul, serviciul sau lucrarea care îi poate satisface necesitatea sau constata ca pretul postat de operatorii economici pentru obiectul achizitiei este mai mare decât pretul pietei sau din motive tehnice imputabile SEAP nu este posibil accesul la catalogul electronic, atunci autoritatea contractanta poate realiza achizitia de la orice operator economic, elaborând în acest sens o nota justificativa.”
Mentionam ca nu se aplica prevederile punctului 9 din caietul de sarcini deoarece nu se incadreaza in prevederile art.7, alin.(5) privind achizitia directa din Legea nr.98/2016 si nu se aplica criteriile de atribuire