Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1292351 - Achizitie Serviciul de spalatorie si curatatorie lenjerii de pat

marți, 17 mai 2022

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract:  Serviciul de spalatorie si curatatorie lenjerii de pat 

CPV și denumire: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia serviciului de spalatorie si curatatorie lenjerii pat, perdele si draperii din dotarea Directiei administrare crese din subordinea DGAS Constanta , conform anexei cu cantitatile necesare atasate prezentului anunt. Preluarea lenjeriei se va face conform comenzii autoritatii contractante, de la sediile creselor de pe raza municipiului Constanta. Preluarea si transportul acestora inapoi la adresele de unde au fost colectate cad in sarcina operatorului economic. Adresele de colectare si livrare se va realiza de la urmatoarele sedii: Cresa nr.1 - in incinta Scolii nr.6, Aleea Cameliei nr.2; Cresa nr.2 - Str. Poporului nr.25; Cresa nr.13 - Aleea Pelicanului nr.3, bl. AV 29, parter; Cresa nr.18 - Aleea Cutezatorilor nr.7, bl. D, parter; Cresa Licuricii - B-dul I.C Bratianu nr.50. Persoana de contact : Vranceanu Elena, tel: 0724146840. Este necesara spalarea, dezinfectarea, calcarea si apretarea articolelor textile, a unei cantitati de 720kg/luna lenjerii de pat, compuse din cearceaf de pat, cearceaf plic si fata de perna, de asemenea este necesar achizitia serviciului de spalatorie si curatatorie a 386kg/an de perdele si 136 kg/an de draperii conform anexa.

Valoare estimata: pentru necesarul pana la 31.12.2022 este de 18.257,36 lei fara TVA.

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa atribuire si va fi valabil pana la 31.12.2022. Oferta va fi prezentata in preturi unitare lei fara TVA (format cu doua zecimale) sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat si cu respectarea produselor, respectiv a cantitatilor din anexa pentru perioada pana la 31.12.2022, Oferta va avea o valabilitate de 120 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Transportul produselor si manipularea acestora cad in sarcina furnizorului, fara costuri suplimentare din partea achizitorului. Nu se accepta oferte partiale.Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 2% din valoarea totala a contractului, fara TVA. 

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii atribuire: "Pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare cerintelor si necesitatii autoritatii contractante. 

Data limita depunere oferta: 24.05.2022 12:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, in plic inchis, pana in data de 24.05.2022, ora 12:00. 


Formular si centralizator

Declaratii

Anexa


Atribuit catre SC FERSIN FORTE SRL, la valoarea de 19.119,14 lei fara TVA.