Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1229100 - Servicii de întreținere și constatare defecțiuni pentru aparatele de aer condiționat

luni, 26 iulie 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Servicii de întreținere și constatare defecțiuni pentru aparatele de aer condiționat

CPV și denumire:  50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)

Descriere contract: Valoarea estimata pentru Servicii de intretinere si constatare defectiuni pentru aparatele de aer conditionat este de 12.600 lei fara TVA .Obiectul contractului il reprezinta achizitia de Servicii de intretinere si constatare defectiuni pentru aparatele de aer conditionat, conform caietului de sarcini atasat prezentului anunt. Valoarea totala maxima estimata a contractului este de 12.600 lei fara TVA din care: pentru DGAS Constanta valoarea maxima estimata este de 3.000 lei fara TVA, pentru Serviciul Autoritatea Tutelara valoarea maxima estimata este de 600 lei fara tva; pentru Adapostul Sfanta Filofteia valoarea maxima estimata este de 600 lei fara tva, pentru Cantina de ajutor social valoarea maxima estimata este de 240 lei fara tva, pentru Caminul pentru persoane varstnice valoarea maxima estimata este de: 4.560 lei fara TVA, iar pentru Directia administrare crese valoarea maxima estimata este de 3.600 lei fara TVA.

Valoare estimata: 12.600,00  RON

Condiții referitoare la contract: Serviciile se vor presta dupa data atribuirii in SEAP, termenul de executie este de 7 zile lucratoare de la data transmiterii comenzii de catre beneficiar. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA, sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat conform caietului de sarcini; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Oferta va avea o valabilitate de 90 zile. Oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui oferta indeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte. Termen de garantie: minim 6 luni.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat, conform caietului de sarcini. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale. Oferta depusa trebuie sa respecte cerintele minim solicitate din caietul de sarcini. Ofertantul va suporta toate cheltuielile legate de deplasarea personalului de specialitate al acestuia la locatiile mentionate in caietul de sarcini.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Termen limită primire oferte: 03.08.2021 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana la data de 03.08.2021, orele: 16.00. Se pot solicita clarificari si informatii suplimentare la adresa de e-mail mentionata mai sus.

Caiet de sarcini

Modele declarații

Formular ofertă și centralizator