Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1286773 - Serviciul de securitate si sanatate in munca (SSM)

marți, 19 aprilie 2022

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract:  Serviciul de securitate si sanatate in munca (SSM)

CPV și denumire: 71317000-3 - Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia serviciului de securitate si sanatate in munca (SSM)., conform precizarilor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Valoarea maxima estimata pana la 31.12.2022 este de 13.328 lei fara TVA. Contractul poate fi prelungit pe o perioada de 4 luni (ianuarie - aprilie 2022), in limita fondurilor bugetare disponibile, valoarea estimata a eventualei prelungiri fiind de 6.664 lei fara TVA.

Valoare estimata: 13.328,00  - 19.992,00  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la 31.12.2022, existand posibilitatea prelungirii pe o perioada de 4 luni (ianuarie - aprilie 2023), in limita disponibilitatii fondurilor bugetare. Oferta financiara in functie de care se vor evalua propunerile va fi cea intocmita pentru necesarul pana la 31.12.2022; oferta se va prezenta in preturi unitare fara TVA; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct si se va intocmi dupa modelul centralizatoarelor atasate. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.

Condiții de participare: Ofertele se vor evalua in functie de valoarea ofertata pentru necesarul pana la 31.12.2022 (valoarea propunerii financiare va fi cea calculata pentru necesarul pana la 31.12.2022). Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Ofertantii vor prezenta oferta tehnica care va respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini, respectiv, capitoulul II, III, IV, VI, VIII.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Data limita depunere oferta: 27.04.2022 15:00

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise pana in data de 27.04.2022, orele 15:00, la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro (unde pot fi solicitate si eventuale clarificari necesare) sau in plic inchis la sediul DGAS Constanta din str. Unirii nr. 104, biroul 1.


Caiet de sarcini

Formular și centralizator