Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul - 75851 - Achiziție tonere pentru imprimantă

luni, 13 februarie 2017

Inapoi

Anunț publicitate SEAP numărul 75851;

Data publicării:
 13.02.2017;

Tip anunț: Cumpărare directă;

Tip contract: Furnizare;

Denumire achiziție: Achiziție tonere pentru imprimantă;

Cod CPV: 30125100-2-Cartușe de toner (Rev.2);

Descrierea contractului: Achiziție de tonere pentru imprimante, necesare bunei desfășurări a activității Serviciului public de asistență socială Constanța

Valoarea estimata fără TVA: 107708.53 RON.

Condiții contract: Contractul se va încheia după data atribuirii pe SEAP și va fi valabil până la 31.12.2017 în condițiile specificate în caietul de sarcini.

Condiții participare: Oferta operatorilor economici trebuie să fie înscrisă în catalogul electronic din SEAP. Caracteristicile produselor specificate în caietul de sarcini sunt minime și obligatorii. Oferta trebuie să fie valabila 60 de zile. Nu se acceptă ofertă parțială.

Criterii adjudecare: Autoritatea contractantă își rezervă dreptul să achiziționeze prin catalogul electronic existent pe e-licitatii.ro de la operatorul economic care a prezentat prețul cel mai scăzut raportat la valoarea totală a ofertei;

Termen limită primire oferte: 15.02.2017;

Informații suplimentare: PENTRU VIZUALIZAREA CAIETULUI DE SARCINI se accesează link-ul: http://www.primaria-constanta.ro/docs/default-source/librarie-documente-spas/spas-achizitii/2017-02-13---caiet-de-sarcini-tonere.pdf?sfvrsn=2. Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail office.spas.cta@gmail.com, unde se pot solicita și informații suplimentare, CU PRECIZAREA ADRESEI DE E-MAIL UNDE SĂ SE POATĂ RĂSPUNDE SOLICITĂRII.


CONTRACT ATRIBUIT : - Contract atribuit SC TRUZO IMPEX SRL, cu o valoare de 95.526,27 lei, fără TVA.