Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1211631 - Serviciul de dezinsectie, deratizare si dezinfectie pentru sediile apartinand Directiei generale de asistenta sociala Constanta

miercuri, 5 mai 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Serviciul de dezinsectie, deratizare si dezinfectie pentru sediile apartinand Directiei generale de asistenta sociala Constanta

CPV și denumire: 90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul achizitiei il reprezinta serviciul de dezinsectie, deratizare si dezinfectie pentru sediile apartinand Directiei generale de asistenta sociala Constanta, conform cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Valoarea estimata a achizitiei pentru necesarul pana la 31.12.2021 este de 58.186,45 lei fara TVA, Se prevede posibilitatea prelungirii pentru maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2022), in limita disponibilitatii fondurilor bugetare avand valoarea de 27.834,99 lei fara TVA .Valoare totala estimata pana la 31.12.2021 fara TVA sunt dupa cum urmeaza : -caminul pentru persoane varstnice = 41608.10 ; -parcul seniorilor=2967.30; - Directia sprijin comunitar = 5401.98; Serviciul autoritatea tutelara =95.55 ; Directia administrare crese = 5937.36 ; Cantina de ajutor social constanta = 1585.98 ; Depozit 590.18.

Valoarea estimată fără TVA: 58.186,45  - 86.021,44 RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia pentru perioada mai 2021 - decembrie 2021 (31.12.2021). Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi contractul pe perioada ianuarie - aprilie 2022, in limita existentei disponibilitatii fondurilor financiare necesare. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara (formular de oferta, centralizator), precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta financiara se va prezenta in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale) pentru fiecare serviciu solicitat; valoarea totala din centralizator (valoare totala dezinfectie + valoare totala deratizare + valoare totala dezinsectie) va fi exprimata in lei, cu TVA mentionat distinct si se va intocmi conform formularului de oferta atasat. Valabilitatea ofertei financiare: 60 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat. Nu se accepta oferte partiale sau alternative . Formularul de oferta financiara se va intocmi pentru necesarul pana la 31.12.2021, in functie de valoarea caruia se va stabili si clasamentul. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Valorile ofertate nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata pentru fiecare subunitate din subordinea DGAS in parte.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; totodata, se va face dovada detinerii avizelor si autorizatiilor de functionare, precum si a avizelor pentru substantele folosite, emise de Ministerul Sanatatii - Comisia Nationala pentru Substante Biocide, din care sa reiasa ca acestea nu sunt toxice pentru oameni; Cheltuielile cu transportul, manopera, echipamentele si materialele cad in sarcina prestatorului. Ofertantii vor face dovada neincadrarii in situatiile de excludere prevazute la art. 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. totodata, se va dovedi detinerea experientei similare, la nivelul a unu sau mai multe contracte, in valoare insumata de minim 25.000 lei, prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens (recomandari, contracte, procese verbale, documente constatatoare, etc).

Criterii atribuire: Reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare cu necesitatea autoritatii contractante, conform cerintelor specificate in caietul de sarcini atasat

Termen limită primire oferte: 07.05.2021 14:00

Informații suplimentare: Ofertele se vor transmite pana in data de 07.05.2021, orele 14:00 la adresa de email achizitii@spas-ct sau, in plic inchis, la sediul autoritatii din Str. Unirii nr. 104, Constanta, biroul 1 - registratura.


Formulare ofertă

Declarații

Caiet de sarcini

Clarificări 1

Clarificări 2