Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1251383 - Furnizare de aparate electrice defalcate pe loturi

marți, 2 noiembrie 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:  Furnizare de aparate electrice defalcate pe loturi

CPV și denumire: 39710000-2 - Aparate electrice de uz casnic (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractelor il reprezinta achizitia de aparate electrice defalcate pe loturi, in conformitate cu produsele, caracteristicile si cantitatile prevazute in anexa cu cantitatile necesare si caietul de sarcini atasat. Valoarea estimata totala este de 72.794,80 lei fara TVA, din care: valoarea maxima estimata pentru lotul 1 este de: 49.510,94 lei fara TVA din care pentru Directia administrare crese valoarea maxima estimata este de 40.546,74 lei fara TVA, pentru Serviciul de medicina scolara valoarea maxima estimata este de 5.830 lei fara TVA, Caminul de persoane varstnice valoarea maxima estimata este de 588,15 lei fara TVA si pentru Centru de vaccinare valoarea maxima estimata este de 2.546,05 lei fara TVA, pentru lotul 2 este de: 1.736,79 lei fara TVA din care pentru Directia administrare crese valoarea maxima estimata este de 1.068,72 lei fara TVA, pentru Cantina Constanta valoarea maxima estimata este de 668,07 lei fara TVA,pentru lotul 3, Cantina de ajutor social Constanta 21.547,07 lei fara TVA. Valoarea ofertata pentru fiecare dintre unitatile din subordinea DGAS C-ta nu poate depasi valoarea estimata aferenta fiecareia.

Valoare estimata: 72.794,80  RON

Condiții referitoare la contract: Oferta va fi prezentata in preturi unitare lei fara TVA (format cu doua zecimale) sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat si cu respectarea produselor, respectiv a cantitatilor din anexa; valoarea totala va fi exprimata in lei cu TVA mentionata distinct (format cu doua zecimale) si va fi intocmita conform formularului de oferta atasat. Va fi prezentata oferta tehnica pentru lotul pentru care se depune oferta. In propunerea tehnica vor fi prezentate detaliat şi complet în corelaţie cu prevederile caietului de sarcini toate produsele pentru care depun oferta. Oferta va avea o valabilitate de 120 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Transportul produselor si manipularea acestora cad in sarcina furnizorului, fara costuri suplimentare din partea achizitorului. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale. Ofertele prezentate trebuie sa se incadreze in valorile maxime estimate pentru fiecare subunitate in parte. Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractelor facandu-se cu respectarea dispozitiilor privind angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei finantelor publice. Autoritatea Contractanta va incheia contractul numai daca exista fondurile necesare prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. Daca, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, poate anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conf. cu prevederile art. 212 alin. 1, lit. c) din Legea 98/2016, fiind imposibila inchierea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta nu este raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca a fost notificata aspura existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii accepta clauzei suspensiva, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in in situatia descrisa.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Informații suplimentare: Ofertele se vor transmite pana la data de 09.11.2021, orele 14:00, la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro sau, in plic inchis, la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala.

Formular ofertă și centralizator

Modele declarații

Caiet de sarcini

Anexa