Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

SPAS Constanța organizează în data de 07.05.2018 procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect achiziționarea de servicii medicale specializate de stomatologie

marți, 24 aprilie 2018

Inapoi

A. “Serviciul Public de Asistență Socială Constanța, cu sediul în Str. Unirii nr. 104, tel. 0341/180102, organizează în data de 07.05.2018, orele 09:00, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect achiziționarea de servicii medicale specializate de stomatologie, Cod CPV 85121200-5-Servicii prestate de medici specialiști.”

Valoarea estimată maximă: 8.000 lei, fără TVA (până la 31.12.2018, maxim 8 luni), cu posibilitatea de prelungire pentru 4 luni, în limita disponibilității bugetare (valoarea estimată maximă a posibilei prelungiri fiind de 4.000 lei fără TVA).

CONDIŢII DE PARTICIPARE - conform fișei de date a achiziției:

Ofertanții trebuie să îndeplinească următoarele condițiile de participare :

B. Condiții de participare

B.1. Situația personală a ofertanților, inclusiv cerințele referitoare la înscrierea în Registrul Comerțului sau al profesiei.

B.1.1. a) Situația personală a ofertantului

Cerința 1: Ofertanții nu trebuie să se regăsească in situațiile prevăzute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.

Modalitatea de îndeplinire: Completare si prezentare în original a unei declarații privind neîncadrarea in situațiile prevăzute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016.

Cerința 2: neîncadrarea in dispozițiile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.

Ofertanții vor prezenta declarația privind neîncadrarea în dispozițiile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Mereuță Emil Andrei, Bărbatu Andrada, Zahariciuc Iuliana, Velica Ecaterina, Leu Aurelia, Mădularu Anca Claudia, Ou Daniela, Roșu Maria, Zainea Georgiana, Cocos Florin Adrian, Trașcă Aurora, Bujoi George, Ghiorghiță Petruța, Ciortan Raluca, Trifan Ion, Ichim Gabriela, Bică Veronica, Poptile Monica, Cociu Corina, Ene Claudia.

Modalitate de îndeplinire: completare si prezentare în original a formularului atașat anunțului publicitar. Se va prezenta Declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 60.

B.1.2. b) Capacitatea de exercitare a activității profesionale

Informații si formalități necesare pentru evaluarea respectării cerinței menționate.

Cerința: ofertanții vor face dovada faptului că serviciile vor fi prestate de un medic cu competențe în domeniu (diplome, certificări, atestări, etc).

Modalitatea de îndeplinire: Certificat si autorizații de funcționare, in condițiile legii, din care sa reiasă corespondenta cu obiectului contractului de prestări servicii, respectiv faptul ca serviciile medicale vor fi prestate de un medic cu competente in domeniu.

NOTA: Documentele se prezintă în original/copie lizibilă semnată de ofertant cu mențiunea ,,conform cu originalul”.

B.2. Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Cerința: Ofertanții vor prezenta lista principalelor servicii prestate, cu indicarea valorilor, datelor și a beneficiarilor, din care sa reiasă că au prestat servicii similare, având experiență în domeniul medicinei stomatologice.

Modalitatea de îndeplinire: Se va completa și prezenta în original formularul 4 din secțiunea Modele Formulare.

NOTA: Documentele prezentate trebuie sa fie emise de beneficiar și se prezintă în original /copie lizibilă semnată de ofertant cu mențiunea “conform cu originalul”.

Ofertantul trebuie să facă dovada că are experiența necesară pentru a presta un serviciu de natura celui ce urmează a se încheia.

C. PROPUNEREA TEHNICĂ

Propunerea tehnică va respecta în totalitate cerințele anexei la anunț. Oferta tehnica trebuie întocmită astfel încât procesul de evaluare a informațiilor pe care le conține sa permită identificarea facila a corespondentei cu specificațiile solicitate. Ofertanții au obligația de a indica în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acesteia au ținut cont de obligațiile referitoare la condițiile de muncă și protecția muncii, protecția mediului conform: Legea privind securitatea și sănătatea în muncă nr.319/2006, HG nr.1091/2006 cerințe minime de securitate și sănătate pentru locul de muncă, O.G. nr.195/2005 privind protecția mediului modificată și completată și a Legii nr. 307/ 2006 privind apărarea împotriva incendiilor. Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obține informații privind: Legislația fiscală: www.mfinante.ro; Legislația în domeniul protecției mediului: www.gnm.ro; Protecția muncii și condiții de muncă: www.inspectmun.ro.

Se vor prezenta, în copie “conform cu originalul”:

- asigurarea de răspundere civilă profesională a medicilor și a personalului medical cu studii medii;
- contract cu CJAS.

D. PROPUNEREA FINANCIARĂ

Ofertantul trebuie să prezinte propunerea financiara conform solicitărilor din anunț.

Ofertantul va elabora propunerea financiară având in vedere serviciile medicale de medicină stomatologică necesare până la 31.12.2018, completând în acest scop formularele 5 și 6 din secțiunea Modele formulare.

Toate tarifele vor fi exprimate in lei fără TVA, care se va evidenția distinct. Trebuie specificat daca vreun serviciu este scutit de TVA.

E. ALTE INFORMATII

Garanția de participare:

Garanția de participare este în valoare de: 80 lei, iar perioada de valabilitate a acesteia este de 60 de zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.

Modul de constituire:

1. virament bancar, pentru o perioada de valabilitate de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor si se va depune in contul IBAN RO89TREZ2315006XXX026717 deschis la Trezoreria municipiului Constanta, cod fiscal 35804563;

2. depunerea sumei la casieria unității.

Autoritatea contractantă are obligația de a reține garanția de participare atunci când ofertantul se află în oricare dintre următoarele situații:

a) își retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia;

b)oferta sa fiind stabilită câștigătoare, nu constituie garanția de bună execuție în termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de achiziție publică.

c)oferta sa fiind stabilită câștigătoare, refuză să semneze contractul de achiziție publică în perioada de valabilitate a ofertei.

Nota: Dovada constituirii garanției de participare va însoți oferta, neintroducându-se în plicul exterior. În orice situație, dovada constituirii garanției de participare trebuie să fie prezentată cel mai târziu la data și ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.

F. MODUL DE PREZENTARE A OFERTEI

Limba de redactare a ofertei: limba română.

Documentele care au fost emise într-o limbă străină vor fi traduse legalizat în limba română de traducător autorizat.

Durata contractului: până la 31.12.2018, cu posibilitatea prelungirii pentru 4 luni, în limita disponibilității bugetare.

Perioada de valabilitate a garanției pentru participare: 60 de zile (de la data depunerii ofertelor).

Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 de zile.

Transmiterea ofertelor: prin postă sau depunere a plicului închis la adresa autorității contractante din Str. Unirii nr. 104, Constanța, camera 1 - Informatizare, Registratură si Relații cu publicul.

Nota: Riscurile transmiterii ofertei prin postă, inclusiv forța majoră, cad în sarcina ofertantului.

Ofertele depuse la o altă adresă a autorității contractante decât cea stabilită în documentația de atribuire, sau după expirarea datei limită, se consideră oferte întârziate și se returnează nedeschise.

Mod de prezentare:
Oferta se va elabora și depune, în original. Ofertantul are obligația de a numerota și semna fiecare pagina a ofertei (documentele de calificare, propunerea tehnică, propunerea financiară), precum și de a anexa un opis al documentelor prezentate, pentru fiecare plic.

Sigilarea și marcarea ofertei:
Documentele de calificare, propunerea tehnică și propunerea financiară se vor introduce în plicuri distincte, marcate corespunzător “DOCUMENTE DE CALIFICARE”, “PROPUNERE TEHNICA”, “PROPUNERE FINANCIARA”, și cu menționarea denumirii și adresei ofertantului; plicurile vor fi introduse apoi într-un plic exterior, închis corespunzător și netransparent. Plicul exterior trebuie sa fie marcat cu adresa autorității contractante, denumirea achiziției și cu inscripția “A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE 07.05.2018, orele 09:00. ”.

Oferta va fi însoțită de următoarele documente
:

a)Scrisoarea de înaintare: Ofertantul va trebui să prezinte scrisoarea de înaintare în conformitate cu modelul anexat;

b)Împuternicirea scrisă, prin care reprezentantul împuternicit, în scris, este autorizat să angajeze ofertantul în procedura pentru atribuirea contractului de achiziție publică; (împuternicirea va fi însoțită de copia după actul de identitate al persoanei împuternicite);

c)
Garanția de participare (dovada constituirii acesteia, în cuantumul prevăzut în documentație).

Scrisoarea de înaintare, Împuternicirea, Garanția de participare vor însoți oferta neintroducându-se în plicul exterior.

Plicul  exterior  se  va  înregistra  și  depune  la  sediul autorității contractante din Str. Unirii nr. 104, Constanța, camera 1 - Informatizare, Registratură si Relații cu publicul.

Termen limită de primire oferte: 04.05.2018, orele: 16:00.
Termen primire solicitări de clarificare: 30.04.2018, orele 16:00.

G . Deschiderea și evaluarea ofertelor
Ofertele se vor deschide in data de 07.05.2018, orele 09:00, la sediul autorității contractante din Str. Unirii nr. 104, Constanța, camera 1.

Oferta elaborată va respecta în totalitate cerințele din cuprinsul fișei de date și anexa cuprinzând specificațiile.

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziție publică este: prețul cel mai scăzut pentru ofertele corespunzătoare cerințelor specificate.

Fișă de date medicină stomatologică

Anexă specificații medicină stomatologică

Formulare medicină stomatologică