Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1245621 - Furnizare de rechizite și articole de papetărie

marți, 12 octombrie 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Furnizare de rechizite și articole de papetărie

CPV și denumire: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de rechizite si articole de papetarie, conform caietului de sarcini atasat prezentului anunt. Valoarea maxima estimata pentru furnizare este de 47.200,01 lei fara TVA pana la 31.12.2021, valoare in functie de care se vor elebora si evalua ofertele, din care: pentru sediul DGAS valoarea maxima estimata este de 17.551,50 lei fara TVA, pentru Centru de vaccinare valoarea maxima estimata este de 13.549,03 lei fara TVA, pentru Cabinete medicale scolare valoarea maxima estimata este de 2.821,74 lei fara TVA, pentru Asistenta medicala comunitara valoarea maxima estimata este de 962,81 lei fara TVA, pentru Cantina de ajutor social Constanta valoarea maxima estimata este de 1.128,49 lei fara TVA, pentru Crese valoarea maxima estimata este de 3.823,30 lei fara TVA, pentru Caminul pentru persoane varstnice valoarea maxima estimata este de 7.363,14 lei fara TVA, iar valoarea de 19.075,13 lei fara TVA reprezinta posibila prelungire pe inca 4 luni in limita fondurilor disponibile, din care: pentru sediul DGAS Constanta, valoarea maxima estimata este de 14.392,79 lei fara TVA, pentru Crese valoarea maxima estimata este de 770,29 lei fara TVA, pentru Caminul pentru persoane varstnice valoarea maxima estimata este de 3.912,05 lei fara TVA. Propunerea financiara pentru unitatile din subordinea DGAS nu poate depasi valoarea estimata aferenta fiecareia in parte.

Valoare estimata: 47.200,01  - 66.275,14  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la 31.12.2021, cu posibilitatea prelungirii pe inca 4 luni in limita fondurilor disponibile. Oferta va fi prezentata in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale) , sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat; valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele minime specificate, oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc (in cazul in care operatorul economic detine cont SEAP) in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui oferta indeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante. Oferta va avea o valabilitate de 120 zile. Oferta de pret se va intocmi pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte, iar formularul de oferta se va elabora pentru intregul necesar insumat. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Transportul produselor intra in sarcina furnizorului, fara costuri suplimentare din partea achizitorului; produsele trebuie sa corespunda din punct de vedere calitativ si cantitativ cu cerintele autoritatii contractante. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 (in acest sens se ataseaza modele de formulare, in linkurile descrise mai jos). Nu se accepta oferte alternative sau partiale. Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat pana la data de 31.12.2021 si pentru posibila prelungire pe inca 4 luni in limita fondurilor bugetare disponibile. Nu se accepta oferte alternative sau partiale. Ofertele prezentate trebuie sa se incadreze in valorile maxime estimate pentru fiecare subunitate in parte. Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractelor facandu-se cu respectarea dispozitiilor privind angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei finantelor publice. Autoritatea Contractanta va incheia contractul numai daca exista fondurile necesare prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. Daca, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, poate anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conf. cu prevederile art. 212 alin. 1, lit. c) din Legea 98/2016, fiind imposibila inchierea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta nu este raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca a fost notificata aspura existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii accepta clauzei suspensiva, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in in situatia descrisa.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro sau la sediul DGAS Constanta din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana la data de 22.10.2021, orele: 12.00. Se pot solicita clarificari si informatii suplimentare la adresa de e-mail mentionata mai sus pana in data de 21.10.2021, orele 12:00.

Caiet de sarcini

Anexa

Modele declarații

Formular ofertă