Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1005125 - Furnizare de medicamente

marți, 24 aprilie 2018

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Furnizare

Denumire contract: Furnizare de medicamente;

CPV și denumire CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de medicamente, conform anexei atașate prezentului anunț. Valoarea estimată pentru produsele necesare până la data de 31.12.2018 este de 85.279,12 lei fără TVA, valoare în funcție de care se vor elabora și evalua ofertele, iar valoare de 11.572,28 lei fără TVA reprezintă posibila prelungire pe încă 4 luni în limita fondurilor disponibile. Valoarea totală maximă estimată a contractului, până la 31.12.2018 este de 85.279,12 lei fără TVA , din care: pentru Căminul pentru persoane vârstnice valoarea maximă estimată este de: 47.949,06 lei fără TVA, pentru Serviciul administrare Creșe valoarea maximă estimată este de 3.261,8 lei fără TVA, iar pentru Serviciul de medicină școlară valoarea maximă estimată este de 34.068,26 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 85.279,12 RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va încheia după data atribuirii pe SEAP și va fi valabil până la 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungire pe înca 4 luni (11.572,28 lei fără TVA), în limita fondurilor disponibile. Produsele vor fi livrate pe baza comenzii emise de autoritatea contractantă, iar comanda trebuie livrată de către furnizor în 3 zile de la primirea comenzii. Termenul de valabilitate al medicamentelor trebuie să fie inscripționat de producător pe etichetă. La data livrării, medicamentele vor avea un termen de valabilitate minim 80% din termenul de valabilitate menționat de producător, să fie ambalate în ambalajul original; Produsele respective trebuie să fie ambalate corespunzător, ambalajul sa fie intact, sigilat, curat și să dețină certificat de calitate, conformitate, garanție corespunzătoare. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea SPAS în parte. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat până la data de 31.12.2018. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la art. 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertanții vor prezenta certificatele constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al agentului economic corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime specificate, oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Oferta financiară se va prezenta la valoarea totală, fără TVA, și va cuprinde centralizarea valorilor ofertate, pe tipuri de produse, menționate în anexa 1 a prezentului anunț. Oferta se va prezenta la valoarea totală, conform formularului de ofertă și sub forma centralizatorului de prețuri. Valabilitatea ofertei : 60 zile. Oferta include și costul transportului până la sediul autorității contractante. Nu se accepta oferte alternative sau parțiale.

Criterii atribuire: Autoritatea contractanta își rezervă dreptul să achiziționeze prin catalogul electronic existent pe www.e-licitatii.ro de la operatorul economic care a prezentat prețul cel mai scăzut, raportat la valoarea totală a ofertei; condițiile de furnizare a produselor, conform prevederilor legale, cad în sarcina ofertantului de a le respecta și aplica în totalitate.

Termen limită primire oferte: 03.05.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până la data de 03.05.2018, orele: 16.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus.


Caiet de sarcini

Formulare ofertă

Formular ofertă - 59-60-164-167


Atribuit către: S.C. SOFI PRIMPHARM S.R.L.;
Valoare: 84.269,68 lei fără TVA