Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:
    • Selecteaza tipul:

Detalii Ştire

Anunț public

marți, 7 decembrie 2021

Inapoi

Având în vedere zilele de sărbătoare legală şi în sensul respectării calităţii serviciilor publice oferite, vă informăm că biroul Direcţiei Generale Urbanism şi Patrimoniu din cadrul Centrului de informare cetăţeni aflat în incinta City Park Mall, îşi întrerupe activitatea în perioada 13.12.2021 – 02.01.2022, în sensul că nu se mai înregistrează documentaţii de urbanism.

Măsura este valabilă şi pentru documentaţiile transmise pe email sau prin aplicaţiile puse la dispoziţia cetăţenilor.

Excepţie fac solicitările privind prelungirea actelor administrative, autorizaţiilor şi certificatelor de urbanism.

Modificările din program nu afectează celelalte servicii oferite cetăţenilor, inclusiv eliberarea documentaţiilor care funcţionează conform orarului de lucru.

În numele echipei şi în speranţa unei colaborări viitoare, vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate şi vă mulţumim anticipat.